PRESS RELEASE

Tasneem Naturel Bantu Jana Pendapatan Dengan Lebih Mudah

August 22, 2022
Tasneem Naturel Bantu Jana Pendapatan Dengan Lebih Mudah | Assalamualaikum & hi korang.. Entry ni perkongsian istimewa dari Sis Gee untuk korang yang dah lama nak cari sumber pendapatan sampingan kat rumah atau sambil belajar ataupun korang yang sedang bekerja. Siapa tak mahu kan? Yang paling menarik adalah peluang ni, tidak memerlukan korang mengeluarkan modal korang sendiri. Amacam? Jom sis story mory lebih lanjut.


KOLABORASI TASNEEM NATUREL DAN BEBERAPA JENAMA BESAR MALAYSIA MELALUI PLATFORM TASNEEM MARKETLACE BANTU RAMAI GOLONGAN SURI RUMAH MENJANA PENDAPATAN DENGAN MUDAH

Tasneem Business Legacy sebuah syarikat yang membawa jenama Tasneem Naturel, Tasneem Food dan Twobirds yang banyak mempelopori perniagaan barangan bayi berasaskan bahan semulajadi telah mengumumkan usahasama baharu dengan beberapa jenama besar Malaysia seperti Tanamera, Aqiqah Centre, Pustaka Darul Iman (PDI) dan Eyyoo melalui penyatuan di dalam sebuah platform baharu yang dinamakan Tasneem Marketplace.

Usahasama ini dibuat dalam usaha untuk membantu golongan yang berpendapatan sederhana untuk menjana pendapatan tanpa modal tapi berpeluang untuk mendapat keuntungan yang tinggi disamping mendapat pelbagai ganjaran yang menarik.


Selaras dengan objektif untuk membantu suri rumah menjana pendapatan dengan mudah dan senang, pihak Tasneem Marketplace mengalu-alukan individu yang berminat untuk bergerak ke hadapan bersama pasukan TMP untuk mendaftar sebagai reseller TMP secara percuma. Pihak TMP meletakkan sasaran untuk melahirkan seramai 10,000 usahawan yang berjaya menjana pendapatan melalui platform yang disediakan menjelang Disember 2022.

Nikmati Kelebihan Menjadi Tasneem Marketplace Customer (TMPC)

Pendaftaran percuma.
 Nikmati 3% cashback.
◉ Nikmati komisen dan reward point.
◉ Penghantaran langsung dari HQ.

Nikmati Kelebihan Menjadi Tasneem Marketplace Reseller (TMPR)

 Pendaftaran percuma.
 Tidak perlu keluarkan modal.
 Penghantaran diuruskan sepenuhnya oleh HQ.
 Pelan pemasaran disediakan bagi membantu untuk mendapatkan pendapatan dengan mudah.
 Produk yang berkualiti dan pasaran yang sedia ada.
 Nikmati tawaran reward yang pelbagai dan menarik.
 Nikmati bonus yang dimasukkan ke dalam akaun pada 7hb setiap bulan.

Untuk permulaan, visi Tasneem Marketplace Reseller ini mahu target untuk 100 Reseller jana pendapatan RM1000 sebulan minimum. So, korang yang dah lama survey nak mulakan bisnes tanpa modal, boleh cuba jadi orang terawal sertai Tasneem Marketplace Reseller ini. 


Korang boleh juga join channel Telegram kat bawah ini untuk sebarang info lanjut :


Seluruh pihak Tasneem Naturel sangat mengalu-alukan korang sertai mereka jana pendapatan bersama-sama. Sekiranya korang mahu mengetahui info lanjut berkenaan Tasneem Naturel atau mahu sertai platform mereka, korang boleh hubungi juga pautan media sosial yang sis sertakan di bawah ini :

FACEBOOK : tasneemmarketplace


You Might Also Like

0 komen