FOOD REVIEW

Menikmati Keenakan Dominos's Pizza Bersempena Kempen It's All About You

November 08, 2018
Assalamualaikum 💚

Domino's Pizza tak pernah mengecewakan! Tahun ni, cuti perayaan Deepavali lama juga iaitu 3 hari ditambah dengan hujung minggu Terengganu Jumaat dan Sabtu jadinya cuti anak - anak sekolah ni selama 5 hari. Bila cuti lama, mulalah si ibu fikir nak bawa anak - anak ke mana. Tiba - tiba teringatkan Domino's!! Budak - budak ni memang suka Domino's Pizza, siap ada favourite pizza lagi! Haha!



Mudahnya Domino's Pizza adalah, kita boleh tempah awal - awal di laman web Domino's Pizza, kemudian boleh set masa nak datang ambil. Pilihan di website adalah take away atau delivery. Memandangkan rumah Gee tidak termasuk di dalam range delivery, pilihan untuk Gee adalah take away. Korang jangan risau walaupun take away tapi boleh je nak makan dalam Domino's. Tempat makan pun selesa, banyak tempat duduk serta dilayan staff yang mesra. 

Jom Gee kongsikan secara ringkas macam mana nak tempah Domino's Pizza Daripada Laman Web Domino's. 
STEP 1 : Buka laman web https://www.dominos.com.my/

STEP 2 : Klik pada Start Order 
STEP 3 : Korang kena sign up dulu tau! Simple steps je. Gee dah sign up so terus sign in dengan email dan password.



STEP 4 : Pilih samada nak Delivery atau Take Away. Kemudian korang isi sahaja maklumat yang diperlukan seperti cawangan Domino's untuk pick up, waktu, alamat dan sebagainya.
STEP 5 : Dah boleh mula pilih pelbagai menu dan promosi yang berlangsung di Domino's. 
STEP 6 : Confirmkan jumlah bayaran.

STEP 7 : Dah comfirm korang klik pada Confirm.
STEP 8 : Korang boleh klik pada troli shopping tu dan boleh lihat details order untuk proceed bayaran.

STEP 9 : Klik Checkout untuk teruskan proses pembayaran.

STEP 10 : Klik Buy Express Card untuk menikmati faedah sepanjang tahun bersama Domino's Pizza.


Yeay dah boleh order Domino's Pizza!! Memang mudah dan cepat kalau order Domino's Pizza. Sampai Domino's Pizza kita dah siap sedia untuk ngap pizza! So tak perlu nak tunggu order, nak fikir menu dan sebagainya. 

Tambah - tambah kalau family macam Gee yang punya anak kecil ni. Memang mudah hanya order melalui laman web Domino's kemudian bila tiba waktunya, pergi ambil je. Kalini Gee pilih pick up tapi kami makan di Domino's. Tak sabar dah semuanya nak ngap!


Untungnya kalau order online adalah boleh grab FREE PIZZA tau!! Nanti dalam akaun Domino's korang akan dapat notification dapat free pizza ni. So bila kita buat pembelian, boleh extra pizza free! Sebab tu Gee suka order online! Tak perlu nak beratur kalau kebetulan ramai yang walk in. 

Antara Pizza Kegemaran Anak - Anak adalah Smoky Pepperoni Mushroom, Beef Pepperoni dan juga Tuna Temptation. Pastu kalau pilihan cheese diaorang suka Cheddar Cheese Tarik atau Mozzarella Cheese Tarik sebabnya anak - anak suka bila makan panas - panas dan tarik cheese tu panjang - panjang. Haha!! 


Sebab tu kalau order Domino's mesti nak kena Dine In sebabnya diaorang tak sabar nak tarik cheese tu! Bertuah sungguh. Gee pun suka makan pizza panas - panas. Dia punya feel dan kepuasan tu lain macam. Tambah pulak dengan Domino's Pizza! Lokasi Domino's Pizza kami serbu kali ni adalah Cawangan Kuala Terengganu Air Jernih. 

Alhamdulillah staff Domino's Pizza kat sini semuanya baik. Bila Gee bagitahu nak makan kat situ terus diaorang ambilkan pizza dan letakkan di meja kami. Siap tanya keperluan berapa pinggan, cawan dan keselesaan tempat duduk. Keep it up Domino's Kuala Terengganu!

Jom Gee kongsikan order kami pada hari tersebut!

Smoky Pepperoni Mushroom with Cheddar Cheese Tarik
Meatasaurus with Classic Hand Tossed
Tuna Temptation with Classic Hand Tossed
Breadstick 
Sekarang Domino's sedang mewarwarkan tentang Kempen It's All About You. Korang boleh ketahui detailsnya << SINI >>> .

It's All About You merupakan kempen terbaru daripada Domino's Pizza bagi meraikan dan menghargai semua pelanggan dan pengikut setia Domino's Pizza selama 21 tahun. Ya! Dominos's Pizza telah bertapak di Malaysia sejak tahun 1997 lagi tau! Congratulations Domino's!!

Thank you Domino's kerana sentiasa upgrade servis kepada kami dan juga mempelbagaikan menu pizza dari masa ke semasa. Semestinya, kami akan repeat and repeat untuk quality time bersama keluarga di Domino's Pizza!! Korang yang belum cuba berDomino's boleh terjah ke laman web https://www.dominos.com.my/ atau boleh walk in ke cawangan Domino's Pizza yang berhampiran.



#ItsAllAboutYou
#DominosMy

You Might Also Like

11 komen

  1. I really like how I can pre-order....so anak Tak tunggu lama Dan meragam

    ReplyDelete
  2. Beef pepperoni ada pilih second order kat tempat dia lambat tunggu.. Hihihi

    ReplyDelete
  3. alaaaaaaaa sedapnya, banyak pulak tu order huhu dah lapar balik ha

    ReplyDelete
  4. all time fav ni domino's! aira suka beef pepperoni, aloha chicken :D

    ReplyDelete
  5. Sedappppppppnya kak..rabia tak pernah makan lagi pizza domino

    ReplyDelete
  6. Sedap ni, nak kena order jugak utk dinner mlm ni...

    ReplyDelete
  7. di kelate ni domino ada d KB je. Kalau la mrka buka di jajahan2 lain senang la nak gi menjamu selera..

    ReplyDelete
  8. aduhaiii lapar jd nya mlm ni byk baca entry pasai mkanan....
    salam perkenalan awk...done following u...jemput singgah my blog yer...
    http://myaleo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Rasa cam nak kena order lagi nie.. kikiki

    ReplyDelete