REVIEW

Lovingly Signed | Personalized Baby Gifts

October 23, 2018
Assalamualaikum 💙

Berita gembira untuk mereka yang sentiasa buntu, ketandusan idea untuk mencari hadiah istimewa untuk si kecil yang baru lahir. Biasanya kalau kita menerima berita gembira ahli keluarga atau rakan baik selamat melahirkan baby, mesti kita dah mula fikirkan nak beli hadiah apa untuk si comel kan? Haaa... meh nak kongsi dengan korang satu website ni yang boleh membantu kita dalam sekelip mata saja! 



Design Sendiri Hadiah Baby di Laman Web Lovingly Signed

LOVINGLY SIGNED merupakan satu laman web yang diasaskan di Singapura yang menawarkan pelbagai jenis barangan dan pilihan yang menarik untuk si comel. Korang boleh abadikan nama si comel pada pelbagai jenis produk yang menarik, kemudian Lovingly Signed akan jadikan ia sebagai sebuah hadiah yang sempurna dan sedia untuk dihantar ke depan pintu rumah korang! Menarik kan? Semuanya hanya dihujung jari!


Di Lovingly Signed, korang boleh personalised sendiri hadiah yang korang idamkan buat sicomel. Ada banyak pilihan produk bayi yang pasti membuatkan korang rambang mata. Ada mainan, beg, pakaian, selimut, tuala, bib, anak patung, pelbagai jenis bear yang akan dibungkus dengan istimewa daripada Lovingly Signed. Setiap produk ni, korang boleh pilih design bercirikan bayi lelaki atau bayi perempuan. Menariknya, siap boleh personalised nama kat setiap produk! 

Ada Banyak Pilihan Produk Bayi!

1. Gift Hampers
Hamper hadiah yang ditawarkan di Lovingly Signed ni sangat rare dan unik sekali. Ia sangat sesuai diberikan pada new born baby atau boleh juga dihadiahkan bersempena hari lahir si comel korang. Korang boleh pilih warna produk serta abadikan nama si comel pada hadiah mereka. 

2. Baby Clothing

Wah sangat menarik boleh abadikan nama si comel pada baju, selimut atau bib mereka. Korang juga boleh pilih design yang sesuai dengan baby boy atau baby girl. Bila dah pilih design, nama si comel pun boleh korang letak sekali pada hadiah itu nanti. 

3. Blankets & Towels

Blankets dan towels merupakan keperluan setiap bayi yang baru lahir atau pun bayi yang sudah berumur satu tahun. Korang boleh design sendiri selimut atau tuala ini untuk diberikan kepada si comel sempena hari lahir mereka atau sebagai kenangan indah bersama si comel. 

4. Toys & Accessories

Wah ni Gee pun teruja tau! Siap ada mainan, beg , anak patung, teddy bear dan pelbagai lagi barang kegemaran si comel. Semua ni pun korang boleh tambahkan nama si comel nanti. Pasti istimewa kan bila dapat bagi hadiah yang boleh letak nama sekali.

Kualiti Setanding Dengan Harga


Setiap produk yang ditawarkan mempunyai kualiti yang baik dan terpilih dari seluruh negara. Untuk pakaian pula, material yang dipilih adalah 100% cotton kerana hanya material cotton yang akan buatkan bayi selesa dan gembira. Untuk produk mainan pula, ia adalah mainan yang dibuat khas untuk usia bayi supaya ia tidak membahayakan bayi.  

Dapatkan Penjimatan 10% OFF Sekarang


Wah!! Berita baik untuk korang! Bila korang buat order untuk kali pertama, korang dapat 10% diskaun. So, korang kena cepat - cepat pilih produk apa sebelum promosi ini tamat. Hehe. Selain tu Lovingly Signed juga menawarkan FREE delivery untuk penghantaran di Singapura serta FREE delivery untuk seluruh negara bagi pembelian minimun $250. Untuk menikmati setiap promosi yang ditawarkan, korang boleh juga subscribe newsletter dari Lovingly Signed. 


Kini, tak perlu susah - susah fikirkan hadiah menarik dan eksklusif untuk bayi sebabnya semuanya ada di Lovingly Signed. Korang boleh berikan hadiah istimewa bersempena hari lahir, sambutan bayi baru lahir, hadiah untuk baby shower atau belikan sebagai koleksi peribadi anak korang sendiri. Korang boleh jimat masa, tenaga dan juga wang kerana di Lovingly Signed korang dapat pilih pelbagai pilihan produk bayi yang eksklusif dan unik.


Untuk maklumat lanjut, boleh hubungi :


Facebook : Lovingly Signed

Instagram : @lovinglysigned

Email : lovinglysigned@gmail.com







You Might Also Like

4 komen