Jom ke SEEngapore dengan Traveloka Promo Code!

September 01, 2018
Singapore merupakan salah satu negara yang paling mudah dan selesa untuk semua pengunjung dari seluruh dunia. Walaupun negaranya kecil namun Singapore sangat mementingkan kebersihan dan mempunyai teknologi moden yang serba canggih. Banyak daya tarikan Singapore yang unik dan tersendiri seperti Marina Bay Sands, Singapore Botanic Gardens, Singapore Flyer, Singapore Chinatown, Pulau Sentosa, dan Universal Studios Singapore.


Dengan jarak Singapore dengan Malaysia yang terlalu dekat, ia membuatkan kebanyakan pelancong Singapore terdiri daripada rakyat Malaysia. Tambahan pula, kini tiket penerbangan dan kos penginapan ada pelbagai tawaran dengan harga yang sangat murah. Gee sendiri suka sangat mengintai - ngintai harga penerbangan ke Singapore sebab berbaloi pergi dengan flight dari Terengganu ni. Badan tak penat sangat bila dah sampai sana dan sedia untuk explore SEEngapore!!

Suka Aplikasi Traveloka Yang Updated!!


Kalau korang nak tahu, Gee suka mengintai - ngintai di laman web Traveloka atau di aplikasi mudah telefon Traveloka. Segala - galanya di hujung jari!! Gee boleh check harga hotel dan penerbangan pada mana - mana tarikh yang kita nak dengan pelbagai pilihan hotel yang ada. Bukan itu sahaja, Traveloka pun selalu buat promosi penurunan harga, so kenalah selalu check mana tahu ada double saving untuk Gee and family untuk eksplorasi SEEngapore. Sebab itulah Traveloka sememangnya pakar dalam merancang perjalanan serta percutian korang yang menarik di Singapore atau di mana sahaja percutian idaman korang!!


Pemilihan hotel pun siap dengan details tau!! Traveloka memberi pilihan lebih 100,000 hotel seluruh dunia untuk korang pilih. Percutian korang ke Singapore boleh menjadi percutian bulan madu, keluarga atau bersama rakan karib. Korang boleh pilih hotel yang bersesuaian dengan budget korang serta boleh membaca juga ulasan serta komen mereka yang mempunyai pengalaman di hotel tersebut. Semestinya ia akan membantu korang untuk membuat pilihan yang lebih bijak!

Jom ke SEEngapore dengan Traveloka Promo Code!


Woww!! Ada promosi diskaun hebat terbaru dari Traveloka!! Traveloka sememangnya terkenal dengan 'one stop travel app' yang menawarkan kemudahan perjalanan dan percutian ke Singapore. Bila dah ada promo code itu bermaksud harga akan menjadi lagi murah daripada harga biasa. Wah! Jimat berganda tu, sebab nanti akan ada extra budget untuk shopping!!! Jangan tak tahu, Singapore merupakan syurga membelah belah juga!!

Menariknya, korang boleh merancang percutian korang sekarang dan pilih mana - mana tarikh yang korang suka. Korang boleh pilih nak bercuti ketika perayaan, ketika cuti sekolah atau bila - bila masa sahaja. Korang hanya perlu tempah di dalam tempoh promosi iaitu dari 1 September 2018 hingga 30 September 2018.

Diskaun Hebat Dari Traveloka!!

Sekarang impian korang akan menjadi kenyataan dengan tawaran hebat dari Traveloka ini. Traveloka akan memberikan RM50 diskaun flat rate untuk penerbangan pergi - balik dari mana - mana lapangan terbang di Malaysia ke Singapore. Korang boleh tempah melalui laman web atau aplikasi di telefon dengan menggunakan kupon GOSG.


Jangan lepaskan peluang untuk percutian menarik ke SEEngapore dengan menggunakan Traveloka Promo Code !!

Diskaun 20% Untuk Hotel di Singapore

Bukan sahaja diskaun RM50 untuk tiket penerbangan pergi - balik dari Malaysia ke Singapore, malah Traveloka juga menawarkan potongan tempahan hotel sehingga 20% tanpa memerlukan code kupon. Tiket penerbangan dah jimat budget, hotel pun korang akan dapat dengan lagi murah dengan tempahan melalui Traveloka. 

Cara Untuk Dapatkan Kupon




Terma dan Syarat Membuat Tempahan

Traveloka bukan sahaja menawarkan harga penerbangan dan hotel yang murah, malah tiada caj - caj lain yang tersembunyi yang anda akan bayar di kaunter. Harga yang dinyatakan di laman web atau aplikasi Traveloka adalah harga yang betul walaupun anda akan merasakan harga yang ditawarkan jauh lebih murah berbanding anda walk in sendiri ke hotel.


Jom kita lihat apakah terma dan syarat untuk anda nikmati penjimatan berganda apabila bercuti ke SEEngapore dengan Traveloka Promo Code :

1. Promosi MYR50 hanya sah untuk penerbangan pergi - balik dari mana - mana lapangan terbang di Malaysia dalam satu booking ID.

2. Pilih penerbangan dan gunakan kupon kod “GOSG” sewaktu pembayaran.

3. Pilih hotel yang mempunyai diskaun 20% dari harga asal daripada senarai hotel yang terlibat.

4. Tempoh tempahan : 1 September 2018 hingga 30 September 2018 ( Subject to change ).

5. Tempoh Perjalanan: Bila - bila masa sahaja!

Jom Tempah Sekarang!
Cepat - cepat cari tarikh yang bersesuaian dan tempahlah sekarang percutian ke SEEngapore!! Korang jangan tunggu lama - lama tau!! Impian menjadi kenyataan ni! Jom rancang perjalanan dan percutian menarik ke SEEngapore dengan menggunakan Traveloka Promo Code !!







You Might Also Like

14 komen

  1. menarik.. kat Singapore pun banyak yang best. nak pergi JJCM sana hehee..

    ReplyDelete
  2. untung siapa nak ke Singapore ni, boleh jimat duit penerbangan dengan diskaun dari Traveloka :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah sangat jimat dengan kempen promosi terbaru ni!

      Delete
  3. kena grab promo traveloka ni...menarik u...USS dah penah sampai..nak explore satu singapore plak..hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. syoknyaaa kita lagi tak pernah jejak kaki!hahahaha

      Delete
  4. bestnyaaa!!! jom team bpt buat trip ke singapura ni

    ReplyDelete
  5. Syokk ni duk dua hari pun tak habis cover, Singapore ni kecil tapi banyak destinasi besttt

    ReplyDelete