BLOGGER

Yeay Dapat Hadiah Sling Bag!

August 30, 2018

I love bagsss!!! Siapa ada minat yang sama kita geng!! Tapi Gee suka bag yang mur mur sahaja. Asalkan sedap mata memandang dan juga selesa untuk diusung ke hulu ke hilir. Haha!

Kali ni Gee nak share dapat hadiah sling bag daripada geng blogger yang baru Gee kenali iaitu Sha dari blog  <<< www.shfyqhazhr.com >>> . 



Kisahnya, ni rezeki Gee menang giveaway blog yang dianjurkan oleh Sha di blog beliau beberapa bulan yang lepas. Masa join tu dah berbunga - bunga dah hati ni tengok gift untuk pemenang. Haha! Bila Sha umumkan Gee menang dapat sling bag harus lompat bintang kesukaan! Kehkehkeh!

Jom Berkenalan Dengan Blogger Shafyqah Azahar!!

Sha ni muda sangat lagi tau! Bertuahnya muda - muda dah pandai cari income melalui blogging. Hakak jugak yang rugi! Haha! Bila masuk dalam blog Sha, korang dapat baca article beauty products, ada banyak makanan best yang korang mesti cuba, ada review movies, drama, lirik lagu dan banyakkk lagi perkongsian best dari Sha. 

Terjah blog Shafyqah Azahar :




Untuk Sha!! Thank you so much bagi beg shomel shantiq ini!! I love it! Semoga Sha sentiasa sukses dalam blogging dan dipermudahkan segala urusan. Amin.



You Might Also Like

8 komen