REVIEW

Tempah Banner Murah di Tri Print Kelantan

August 04, 2018
Bila ada sesuatu majlis atau acara bersama ahli kumpulan yang besar semestinya kita mahukan banner sebagai satu bukti sesuatu acara itu. Banner juga digunakan untuk memaparkan senarai sponsor sesuatu acara dengan meletakkan logo perniagaan sponsor atau nama sponsor itu sendiri.



Ini menunjukkan penggunaan banner sangatlah penting. TAPI! Kualiti banner juga harus diambil kira kerana ianya akan memberi pandangan orang ramai yang melihatnya nanti. Bagi Gee, kualiti banner atau apa - apa jenis percetakan bergantung kepada cara ianya direka, mainan warna yang menarik serta perkataan yang jelas supaya ia nampak simple tapi menarik.

TRI PRINT PUSAT PRINTING NO 1 KOTA BHARU


TRI PRINT SDN BHD merupakan kedai printing yang terbaik di Kota Bharu, Kelantan. Hampir kesemua jenis printing ada di sini. One Stop Centre!! Team dari Tri Print Sdn Bhd akan melakukan servis mereka dalam masa yang paling pantas, paling memudahkan pelanggan serta mempunyai pelbagai servis yang terkini.  


Antara servis percetakan yang ada di Tri Print Sdn Bhd adalah :

>> Print banner banting.
>> Cetak backdrop.
>> Display booth.
>> Kaunter lipat.
>> Signboard ( siap pasang ).
>> Cetak baju dan jersi.
>> Cetak non woven bag.
>> Tempahan rubberstamp siap hantar.
>> Cetak sticker label, semua jenis sticker, flyers, pamplet, buku resit, buku bil.
>> Cetak bisnes kad / kad nama.
>> Sulam baju berkomputer.
>> Cenderahati.
>> Medal / Plaque / Lanyard.
>> Cetak I. D kad.
>> Print letterhead.
>> Cetak kad kahwin.
>> Cetak payung.
>> Laser print di pen.


Setiap jenis percetakan akan dilakukan di premis perniagaan Tri Print Sdn Bhd. Sekiranya korang sibuk dan jauh dengan lokasi premis, korang boleh membuat urusan pembelian dengan hanya melalui whatsapp sahaja. Ini dapat memberi kemudahan bagi pelanggan yang berada di luar Kota Bharu yang ingin menggunakan servis percetakan daripada Tri Print Sdn Bhd. 


ANTARA PRODUK DI TRI PRINT SDN BHD







BANNER #TEAMBPT BERSAMA TRI PRINT SDN BHD


Terima kasih di atas kesudian team Tri Print Sdn Bhd dengan servis banner yang cepat serta design banner yang meletup!! Apa yang kami inginkan, dari pemilihan warna, info event dan maklumat sponsor lain yang perlu ada, semuanya direalisasikan dengan hasil yang terbaik. Semua ahli Team Blogger Pantai Timur sangat berpuas hati dengan banner dari Tri Print Sdn Bhd. 


DAPATKAN SERVIS PERCETAKAN BERSAMA TRI PRINT SEKARANG!!

Kalau korang seorang yang tak sabar nak tengok hasil tempahan percetakan, Tri Print lah tempatnya kerana servis yang dibuat memang sangat pantas dan berkualiti. Soal harga korang jangan risau kerana team Tri Print akan sentiasa mengutamakan budget pelanggan terlebih dahulu. Apa - apa permintaan masih boleh dibincang dengan team mereka. 

Untuk maklumat lanjut, korang boleh hubungi info di bawah :
SERVIS PERCETAKAN MURAH KELANTAN 

Facebook : 

Instagram : 

Email :
triprintmart@gmail.com

Telefon :
014 5265054 / 09 7471710



You Might Also Like

4 komen