REVIEW

SHAPEE Memberi Keselesaan Kepada Ibu Menyusu

August 07, 2018
Pengalaman menyusukan anak merupakan pengalaman yang tidak ternilai bagi seorang ibu. Ramai para ibu sanggup menyusukan anak sehingga ke usia 2 tahun kerana mereka menyedari betapa penting dan bagusnya penyusuan ibu selama 2 tahun. Ini termasuklah ibu yang bekerja sepenuh masa, mereka berkorban masa dan tenaga bagi memastikan anak dapat susu ibu selama 2 tahun.


Pernah tak anda merasa tidak selesa ketika susu terlalu banyak hinggakan basah baju yang dipakai? Atau bila anak menyusu di sebelah kanan, di sebelah kiri basah dek kerana susu yang terlalu banyak keluar. Sebenarnya itu bagus kerana ia bermakna korang mempunyai supply yang cukup untuk baby. Tapi adakah korang selesa?

SHAPEE DISPOSABLE NURSING PAD memberi keselesaan kepada ibu menyusu tidak kira di mana sahaja anda berada. Haa..kali ni Gee nak share tentang nursing pad yang sangat berguna untuk semua ibu menyusu tak kira anda bekerja mahupun seorang surirumah. Ia merupakan produk dari Korea yang mempunyai rekaan 3D supaya memberikan keselesaan pada si ibu walaupun susu terlalu banyak keluar.


Untuk memberi keselesaan maksima pada si ibu, nursing pad Shapee ini hanya 1mm tebal setiap satu. Walaupun design ultra thin 1mm, namun setiap nursing pad mampu menampung susu yang keluar sehingga 55ml. Memang nipis dan terasa kering berjam - jam lamanya.

Cara Pemakaian SHAPEE Disposable Nursing Pad

Jom lihat cara pemakaian nursing pad SHAPEE ini. Caranya sangat mudah dan sangat selesa apabila dipakai.

1. Buka pembalut plastik mengikut arah yang ditunjukkan.

2. Tanggalkan pelekat yang telah disediakan dibelakang nursing pad dan lekatkan pada permukaan bra.

3. Masukkan dengan perlahan - lahan nursing pad di hadapan niple. Pastikan ianya berada di tengah - tengah antara bra dan breast supaya tidak berlaku kebocoran. 
Memang best pakai SHAPEE Disposable Nursing Pad ni sebab memang selesa sepanjang hari. Design 3D dan nipis memberi extra comfort pada Gee dan korang mesti cuba juga! Nak bekerja di office atau keluar beraktiviti luar pun tak payah nak risau fikirkan baju basah kerana limpahan susu yang keluar.

Korang boleh dapatkannya dengan harga pengenalan RM 13.90 sahaja ( harga jualan RM 18.90 ). Dalam 1 kotak ada 30 nursing pad. Memang murah dan berbaloi - baloi!

Untuk urusan pembelian di butik bayi yang berhampiran dengan korang, boleh check di sini >>> http://www.theshapee.com/where-to-buy/.

Istimewa untuk readers blog Sis Gee!!

Korang boleh dapatkan extra discount 10% untuk pembelian SHAPEE Disposable Nursing Pad ini dengan memasukkan kod diskaun di bawah :

<< 10dnpblogger20 >>

Jom dapatkan sekarang untuk memberikan pengalaman menyusu yang sangat bermakna buat ibu dan anak. Untuk mereka yang berminat untuk dapatkan nursing pad daripada Shapee ini boleh hubungi info di bawah. 


Laman Web :


Facebook :


Instagram :










You Might Also Like

3 komen

  1. Bagussnya ada produk begini senang kerja ibu bf

    ReplyDelete
  2. best ko pakai gee.. nak rekemen ko adik ipar or kakak ni

    ReplyDelete
  3. Shape dia paling bagus.. Dulu time menyusu pakai yang jenis bulat jerk.. Agak tidak selesa.. Ni memang selesa..

    ReplyDelete