BLOGGER

Marathon Dominos Pizza Hasil Dari Menang Giveaway

April 02, 2018
Haluuu semua!!Kemain kan tajuk entry blog Sis Gee kalini..Marathon Dominos Pizza??? Apa tu?


Al kisahnya, Gee menang tempat pertama giveaway yang di anjurkan oleh rakan blogger SIS HAWA  yang lepas. Nak tahu hadiah apa yang Gee menangi? Gee menang hadiah wang tunai RM 50 + baucer dominos pizza. Menarikkan hadiahnya?Berbaloi-baloi Gee join dan menang. Hahahaha.

KISAHNYA << BACA SINI >>


Gee dapat 4 keping baucer 50% ala carte pizza di Dominos Pizza. Memang jimat lah kan dapat beli 4 biji pizza dengan separuh harga sahaja. Gee dah selamat me'redeem' 2 baucer dengan 2 pizza dan berkongsi makan dengan mak Gee, dan lagi 2 baucer Gee guna untuk bawak balik 2 biji pizza lagi ke  rumah mertua. Syok sungguh marathon makan pizza Dominos ni! Hahahahaa.


Sponsor baucer dari rakan team #bloggerpantaitimur

Pada mulanya Gee ingatkan hadiah baucer dominos ni daripada Sis Hawa sendiri sebabnya beberapa bulan yang lepas, team #bloggerpantaitimur ada dapat jemputan dari salah satu cawangan Domino's Pizza di Kelantan untuk review pizza kat sana. Kot lah Sis Hawa dapat baucer semasa event tu. Hehe.

Rupa-rupanya salah andaian ku! Kikikikiki.

Sehari selepas Gee terima surat berupa baucer dominos ini daripada abam pos, blogger Cik Mar dari http://www.shalimaryusof.com ada whatsapp Gee. Kami memang dah biasa saling berbalas wasap memandangkan kami satu team dalam #bloggerpantaitimur . Bila Cik Mar tanyakan berkenaan baucer dominos dah sampai ke, terus Gee fikir EH!!CIK MAR RUPANYA BAGI BAUCER TU!! Malu gila wei! Hahahahahaha.

Gee pun masa tu sibuk apa ntah lupa nak update kat Sis Hawa baucer dominos dah sampai. Hahaha.


Korang yang belum berkenalan dengan Cik Mar boleh terjah ke blog Cik Mar <<< www.shalimaryusof.com >>> . Entry Cik Mar pun best - best je baca. Ada banyak info terkini yang Cik Mar update, resipi-resipi, kisah travel cik mar dan macam-macam lagi! Gi follow lekaih! Hihi..

Thank you Cik Mar sponsor 4 keping baucer dominos nie. Alhamdulillah seronok kanak-kanak riang tu makan. Haha.

Korang nak tahu jenis pizza apa yang kami santap? Sebenarnya Gee pun tak tahu nama dia sebab incik suami yang masuk tapaukan. Anak-anak ada yang ketidoran dalam kereta. Bagus kan Blogger Sis Gee ni?? Tulis entry pizza tapi nama pizza pun tak tahu menahu.. #jangankecam hahahahaha!

Sebenarnya Gee nak bagitahu kesemua pizza yang incik suami beli sedap-sedap belaka. Roti dia pun lembut, makan cenggitu je tak perlu cicah cili sos sebab sebelum ni Gee suka makan pizza dengn sos cili. Kikikiki.




Korang nak tahu lebih lanjut berkenaan dominos pizza terjah je website dominos : 



SELAMAT BERDOMINOS KORANG!!!

You Might Also Like

9 komen