BEAUTY

Reveuse Medispa Tawarkan Harga Murah dan Berbaloi

February 26, 2018
Baru-baru ni Gee dan blogger HUSNIEY pergi ber 'me time' di Reveuse Medispa. Gee dan husniey dan macam adik kakak dah. Yes, of course i kakak u ols, i dah nak masuk kategori makcik makcik dah. Hahahahaha. Sebelum ni kami pernah pergi ke Event Anniversary Reveuse Medispa bersama. Masa tu ketik ketik kami tengok pakej medispa yang ditawarkan. Hahahaha. 


Front Desk Reveuse Medispa
MENIKMATI SUASANA TENANG DAN RILEKS DI REVEUSE MEDISPA

Sesampainya Gee dan Husniey di Reveuse Medispa, beberapa butiran peribadi diperlukan untuk tujuan merekod bagi pihak Reveuse Medispa. Sementara menunggu apa yang perlu kami lakukan, Gee dan Husniey sempat meninjau di sekitar ruang hadapan Reveuse Medispa. Susun atur dan dekorasi sangatlah menenangkan jiwa mereka yang memandang, di tambah pula deretan bahan ilmiah berkenaan kecantikan juga disediakan untuk para pengunjung. 




Di satu rak ada juga diletakkan pelbagai produk kecantikan untuk mereka yang ingin mencuba. Setiap satu produk yang ditawarkan adalah produk yang selamat dan diuji makmal untuk memastikan keberkesanan penggunaan kepada pengguna. Yang menariknya dengan memiliki beberapa produk tersebut, korang boleh berspa di rumah juga nanti. Ya mereka akan ajarkan cara penggunaan yang betul untuk setiap produk tersebut. Menarikkan?



PERTEMUAN BERSAMA PERUNDING KECANTIKAN REVEUSE MEDISPA BUATKAN GEE TERPAKU

Setelah selesai sesi pendaftaran kami di suruh untuk berjumpa dengan perunding kecantikan Reveuse Medispa terlebih dahulu. Gee dan Husniey diberi penerangan yang sangat teliti setelah kami membuat skin analisis. Skin analisis ni tersangatlah penting u ols!! Gee tak pernah buat sebelum ni. Tapi bila dah buat Gee terpaku seketika! Terlalu details mesin tu boleh kesan masalah kulit kita! Kita nampak mereka yang kulit licin takde masalah kulit kan? Salah sebenarnya anggapan kita tu. Mereka yang kulit licin di luar berkemungkinan mereka mengalami tanda penuaan dari dalam kulit, kesannya dalam jangka masa panjang akan keluar segala jeragat, tompok hitam dan sebagainya. Kulit yang berjerawat pula ada yang mempunyai tona kulit yang sempurna dan juga tiada tanda penuaan. Kalau Gee nak terangkan memang terlalu details!! 



Kulit Gee dari luar takde masalah yang kronik tapi hakikatnya keputusannya buat Gee termenung seketika. Antara masalah yang Gee alami adalah masalah kulit kering kesannya akan naik segala jeragat, kedutan di muka melebihi usia yang sebenar, tona kulit tak sekata, parut jerawat yang banyakkk ( boleh nampak parut jerawat lama yang takde di luar kulit, so memang banyak! ), dan beberapa lagi masalah kulit yang Gee sendiri dah lupa sebab banyak sangat. Untuk ketahui kulit yang sihat, bacaan peratus kulit kita mesti sama atau hampir dengan paras bacaan normal kulit yang sihat. Apabila bacaan peratus kulit kita terlebih atau terkurang maka itu sebenarnya apa yang perlu lakukan persediaan dalam menggunakan mana-mana rangkaian penjagaan wajah.


MELAKUKAN RAWATAN SILK PEEL 

Setelah diteliti masalah kulit yang Gee hadapi, perunding kecantikan mencadangkan kaedah rawatan SILK PEEL THERAPY yang mengambil masa satu jam lebih. Gee di bawa ke sebuah bilik yang sangat selesa untuk memulakan rawatan muka kaedah SILK PEEL THERAPY ini.


Fungsi - fungsi rawatan SILK PEEL THERAPY

1. Boleh digunakan untuk semua jenis kulit.
2. Menghilangkan blackhead dan whitehead
3. Membantu mengurangkan parut jerawat
4. Mengurangkan pigmentasi kulit
5. Melembabkan dan melicinkan kulit

Nak tahu details cara rawatan silk peel ni? nantikan entry REVEUSE MEDISPA seterusnya wokeh! Serius Gee bagitau memang best dan kulit muka sungguh nampak glowing dan licin sebab segala biji-biji whitehead dan blackhead dah takde.


HARGA YANG MURAH DAN BERBALOI UNTUK KESIHATAN DAN KECANTIKAN KULIT

Rupa-rupanya rawatan di medispa tidaklah mahal seperti yang kita bayangkan. Mungkin ramai yang beranggapan medispa mahal sebab harga yang dinyatakan adalah untuk satu jumlah sesi yang perlu kita lakukan. Setiap sesi adalah hari yang berbeza so kulit kita akan dirawat dan dipantau sepanjang tempoh sesi rawatan yang kita ambil.

Promosi yang masih berjalan sempena Tahun Baru Cina
 TERIMA KASIH TEAM REVEUSE MEDISPA

2 jam berada di Reveuse Medispa sangat menenagkan jiwa Gee dan Husney. Layanan yang diberikan oleh semua staff sangatlah baik dan peramah. Siap bagi tips penjagaan muka lagi tau! Hehe. Terima kasih semua!


Korang yang berada di Terengganu boleh lah cuba rawatan medispa untuk mendapatkan kulit wajah yang sihat. Lokasi REVEUSE MEDISPA seperti gambar di bawah :

Sumber : Facebook REVEUSE MEDISPA TERENGGANU


Untuk maklumat lanjut, korang boleh hubungi REVEUSE MEDISPA di :



Telefon : 016 3384886

Alamat : Reveuse Medispa, PT 35450 Tingkat Bawah, 
Dataran Austin Gong Badak,
21300 Kuala Terengganu





You Might Also Like

6 komen

  1. comel sis gee kita lepas ada tips penjagaan muka tu

    ReplyDelete
  2. Syokk memanjakan wajah, nak repeat lagi nanti!😍

    Berbaloi sangat buat rawatan di reveuse mesdispa.. Service terbaik!

    ReplyDelete
  3. seumur hidup ray, x penah lg pegi spa

    ReplyDelete
  4. Bestnya pergi spa! Lagi best kalau pergi dengan rakan. Baru meriah :D

    ReplyDelete
  5. Terima kasih GEE atas review yang diberikan... TQ sekali lagi

    ReplyDelete