REVIEW

Rambang Mata Tengok Sunglasses di Zalora

December 20, 2017

Hi korang! Korang pernah tak beli hadiah untuk diri sendiri? Hadiah ni seperti tanda penghargaan atau reward setelah bekerja keras melakukan sesuatu kerja. Mesti pernah kan? Gee dah lama tak reward diri sendiri tau! Tak payah nak sedih-sedih Gee oi, sekarang semuanya di hujung jari sahaja. Nak cari barang terkini dah tak susah dah walaupun tinggal jauh dari Kuala Lumpur yang serba mak nenek jenama ada. 

Cuba korang buka laman web atau aplikasi telefon ZALORA. Terdapat pelbagai pilihan jenama fesyen untuk lelaki dan juga wanita yang terkini tau. Gee terfikir nak rewardkan diri sendiri sunglasses memandangkan ianya sangat perlu untuk Gee pakai bila drive pada waktu siang. 


Untuk memilih sunglasses korang hanya perlu klik WOMEN → ACCESSORIES → SUNGLASSES. 

Zalora memang memudahkan kita dengan memberi pilihan untuk kita memilih sunglasses mengikut jenama atau kategori. So sangat senang kalau kita peminat sesuatu jenama terus klik je jenama yang kita nak. 





Mudahnya dengan Zalora kita dapat memilih produk mengikut anggaran harga yang kita nak serta spesifikasi sunglasses yang kita idamkan. Seperti Gee memilih kadar harga dari RM 39 hingga RM 300. Terdapat pelbagai pilihan serta design yang ada mengikut bajet yang Gee letakkan. Gee pun letak spesifikasi sunglasses yang lain seperti warna cermin, warna dan juga bentuk frame. 

Rambang sungguh mata memandang pilihan yang ada. Bila ada diskaun yang hebat lagilah terasa nak kaut semua!Haha. Menariknya kos penghantaran adalah percuma bagi pembelian minimum RM 75 untuk produk yang dijual oleh pihak ZALORA. Selain itu, cash on delivery juga disediakan untuk kawasan yang tertentu. 


Bila dah berkenan nak sunglasses yang mana korang klik sahaja di ADD TO BAG. 

Berkenan sungguh Sunglasses dari ZALORA ni. Tengok tu Gee siap Add To Bag dah. Haha. Owh kalau nak cancel dan nak pilih Sunglasses lain pun takde masalah. Bila dah puas hati boleh lah klik CHECKOUT NOW untuk proses pembayaran. Sangat mudah kan!


Jom shopping Sunglasses di ZALORA!! Owh kalau korang takut sunglasses tak sesuai dengan bentuk muka, jangan risau. ZALORA ada menyediakan tips jenis sunglasses mengikut bentuk muka. Nak tahu lanjut korang hanya perlu klik WOMEN SUNGLASSES di laman web atau aplikasi telefon ZALORA. 

Nota shopping Sis Gee :  Ada 2 ketul sunglasses dalam shopping bag tu..Nak pilih satu ke kedua-duanya sekali? Ish ish ishh rambang mata dibuatnya!    







You Might Also Like

8 komen