BERITA

Jom Online Shopping di PG Mall Dengan Tawaran Diskaun Berganda

August 12, 2020
Jom Online Shopping di PG Mall Dengan Tawaran Diskaun Berganda | Sejak dua menjak ini, online shopping semakin disukai oleh kebanyakkan orang termasuklah hakak sendiri! Rumet hakak pun kemain sekarang, kalau boleh semua benda nak beli online. Katanya, lebih murah dan mudah! Korang pula bagaimana ye?


Banyak - banyak lambakan online shopping di Malaysia, hakak tertarik untuk terjah online shopping salah satu website yang semakin dikenali ini. Ramai juga rakan - rakan hakak buat sharing di social media mereka tentang online shopping ini. Macam menarik dan tertarik tau dia punya special deals!

PG Mall Platform E-Dagang Nombor Satu di Malaysia

PG Mall merupakan satu platform e-dagang nombor satu di Malaysia yang mana ia telah ditubuhkan sejak tahun 2017 lagi. Kalau korang nak tahu, PG Mall merupakan satu - satunya platform e-dagang tempatan di Malaysia. Bila tahu tentang itu, rasa nak ajak lebih ramai untuk sokong produk tempatan ini untuk terus megah berdiri setanding produk antarabangsa.
PG Mall juga disenaraikan sebagai Top 3 laman web e-dagang di Malaysia di dalam laporan Iprice . Bertambah menarik dan memudahkan apabila PG Mall juga menerima semua e-wallet dan payment getaway. 

PG Mall Berkolaborasi Bersama Pelan Jana Semula Ekonomi Negara ( PENJANA )

Korang dah claim dana E-Penjana bernilai RM50 tu? Hakak sudah! Dana E-Penjana itu akan dikreditkan ke dalam akaun E-Wallet kita kan? Waktu inilah boleh online shopping tanpa menggunakan duit sendiri! 

Ya! Bermula 10 Ogos 2020 hingga 30 September 2020, korang boleh online shopping di PG Mall dengan menggunakan dana E-Penjana di dalam E-Wallet korang. 


Tawaran menarik untuk pembeli pertama kali, korang dapat menikmati diskaun RM25 dengan pembelian minima hanya RM80. Manakala untuk pelanggan yang sedia ada, korang juga akan dapat ganjaran menarik iaitu diskaun RM20 dengan pembelian minima RM100 sahaja! Wow! Banyak kan diskaun!!!

Ada lagi ganjaran yang best tau!! Kos penghantaran akan diberikan diskaun juga sebanyak RM8. Maksudnya, kos penghantaran juga dapat dijimatkan! Tak cukup lagi dengan diskaun - diskaun tadi, korang juga dapat menikmati 50% diskaun daripada exklusif facebook live rebate voucher.

Ada banyak pilihan produk di PG Mall yang pastinya akan membuatkan korang rambang mata! Ada barang keperluan rumah, produk kecantikan, perabot, gajet elektronik, dan banyak lagi! Korang boleh shopping dan nikmati ganjaran diskaun kat SINI .

Sokong Produk Local #BarangBaikBarangKita


Jom kita sokong produk kita! Bermula bula Julai hingga Disember 2020, Kempen Proudly Local akan berlangsung di PG Mall. Ada pelbagai produk asas keperluan rumah, barangan bayi & kanak - kanak, barangan kecantikan & kesihatan, automotif & sukan, kelengkapan elektronik serta fesyen dan lain-lain. Korang boleh tengok pelbagai pilihan menarik untuk kempen #BarangBaikBarangKita kat SINI .

Grab Tawaran Nestle August Top Spender

Anda penggemar produk Nestle? Hakak rasa, setiap rumah mesti ada produk dari Nestle seperti Milo, Nestum, Nescafe, Maggi, coklat KitKat, cereals, dan juga susu. Setiap pembelian minima RM80, korang akan dapat RM8 OFF. 


PG Mall juga sedang mencari pemenang mingguan untuk menang RM50 Grab + PG Mall Voucher bagi 16 pemenang serta pemenang bulanan untuk menang RM100 Grab + PG Mall Voucher bagi 3 orang pemenang. Nak tahu lanjut tentang tawaran Nestle ini boleh terjah SINI

Jom Online Shopping di PG Mall Sekarang!

Ada banyak tawaran menarik sedang menunggu! Tak kira untuk pelanggan lama mahupun pelanggan pertama kali! Happ Shopping you alls!!

Dapatkan info lanjut tentang PG Mall di :


#PGMall #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Shopnow #Shoponline #ByMalaysiansToMalaysians #BarangBaikBarangKita #ShopNestle #NestleTopSpender #WinwithNestle #PGMall4u #Cashback #points


You Might Also Like

6 komen

  1. nice PG Mall ni semua ada, jadi mudah sebab hujung jari je

    ReplyDelete
  2. Terjebak juga walaupun tak berapa ada fulus 🤭

    ReplyDelete
    Replies
    1. samalah!!pilih yg ada diskaun kaw kaw kaw ituu..hihi

      Delete
  3. byk sale skang, tepuk dada tanya poket la jawabnya... hehe

    ReplyDelete