HIJABISTA

WOW! Menang RM3,000 Duit Raya Bersama SOFEAROSE!

April 27, 2020
WOW! Menang RM3,000 Duit Raya Bersama SOFEAROSE! | Apa khabar readers hakak sekalian? Harap semua baik-baik sahaja tatkala semua dikenakan Perintah Kawalan Pergerakan. Hakak membawa perkabaran yang baik ni tau! Korang pernah dengar tak jenama tudung dan pakaian muslimah SofeaRose? Kalau korang perasan, banyak juga drama di televisyen yang mendapat tajaan tudung SofeaRose. Dan semestinya SofeaRose antara jenama tudung yang hakak suka!


Kenapa hakak suka? Sebab material tudung SofeaRose tidak jarang, cantik terletak dan paling best bidang besar so mudah nak gayakan pelbagai cara. Hehe. Nak tahu apa berita baik yang hakak nak sampaikan berkenaan SofeaRose ni? Mari baca story mory hakak!

Menang Duit Raya Bersama SofeaRose

Jom hilangkan rasa bosan sepanjang tempoh #dudukrumah dengan peluang memenangi RM500 untuk 6 bulan dari SofeaRose ni! Fuh, macam keluarkan duit KWSP dah, dapat RM500 untuk 6 bulan berturut-turut, RM3,000 kalau dijumlahkan! 


Jenama hijab dan pakaian muslimah trendy, SofeaRose sememangnya sudah tidak asing dalam kalangan si pecinta fesyen. Tidak pernah culas mengambil berat tentang perkembangan kaum wanita khususnya, SofeaRose sentiasa mahu memberikan yang terbaik buat semua peminat-peminatnya dan sebab itu, hari ini mereka ingin berkongsikan RM3,000 ini bersama korang juga. Macam-macam boleh kita beli dengan RM3,000 kan?


Dengar je cerita pasal menang wang tunai ni dah membuatkan bibir korang mengukir senyuman kan?  Hakak pun samalah! Hehe. Menerusi program #duitrayaSofeaRose, SofeaRose ingin mencari seorang pemenang untuk menerima duit raya sebanyak RM500 selama 6 bulan, ya RM3,000! Nak tahu caranya?


Caranya sangat mudah, korang hanya perlu membuat pembelian minima sebanyak RM109 melalui :

1) Website www.sofearose.com 

2) Facebook @sofearose.my

3) Instagram @sofearose_hq

4) Agent / Dropship SofeaRose yang berdaftar

Yang bestnya, korang akan mendapat dua penyertaan kalau korang menjadi pembeli yang terawal. Dua penyertaan bermaksud dua kali ganda peluang untuk menang RM3,000! Wow!


Untuk menunjukkan ketelusan kepada pemenang, pemenang akan dipilih secara LIVE di Facebook & Instagram mereka. RM500 akan dikreditkan terus ke dalam akaun bank setiap 5hb selama enam bulan berturut-turut. 


Bagi yang baru mendengar jenama SofeaRose ini, mereka mula mencipta nama pada 2014 dan aktif dengan gaya Art To Wear yang digayakan di pentas antarabangsa seperti London pada 2016 dan Madrid pada 2017. Setelah itu, empayar SofeaRose terus melebar dengan terpatrinya SofeaRose x Erra Fazira melalui pelancaran The Primadona series. Tahun ini, sekali lagi SofeaRose mencipta nama di dalam pentas seni menerusi SofeaRose x Diana Danielle Grandeur Raya 2020 dengan menampilkan 40 pilihan koleksi raya bergaya mewah namun pada harga mampu milik kerana, bagi Sofearose hanya satu, Kemewahan Milik Semua. 


Baru-baru ini SofeaRose terkesan dengan cerita keluarga yang kurang berkemampuan kerana pandemic COVID19 ini dan lantas melancarkan Tabung COVID19 SofeaRose dengan menggunakan 5% hasil jualan kepada keluarga yang kurang bernasib baik. Tambahan lagi, SofeaRose juga membubarkan yuran pendaftaran sebagai dropship untuk membantu mereka yang terkesan dari Covid19 untuk mencari pendapatan sampingan.


Jom kita sama-sama support jenama SofeaRose, boleh menang wang tunai RM3,000 sambil bersedekah kepada mereka yang memerlukan DAN paling penting, dapat produk yang best sangat sangat! 


Nak lagi best? Gunakan COUPON CODE : HAZ10 ini semasa membuat pembelian di website untuk mendapat discount sebanyak 10% untuk baju raya. Coupon code khas untuk pembaca di blog www.sisgee.com sahaaja okay! 

Happy Shopping and Good Luck!!

You Might Also Like

5 komen