REVIEW

Pakej Perfume Jenama Sendiri Serendah 50 Unit Sahaja

December 26, 2019
Pakej Perfume Jenama Sendiri Serendah 50 Unit Sahaja | Wow rendahnya minimum order untuk tempahan perfume jenama sendiri!!! Yesza ini bukan omong kosong ye kawan - kawan. Ini adalah peluang emas bagi korang yang sudah lama teringin nak ada produk jenama sendiri pada permulaan modal yang rendah. 


Sedia maklum kalau nak ada produk jenama sendiri, permulaan modal haruslah 5 angka tambah - tambah pula produk minyak wangi. Nak kena fikirkan modal minyak wangi, packaging botol lagi, kos design, minima order lagi yang mau mencecah ribu unit yang belum tentu lagi habis terjual dan banyak lagi kos yang perlu dikeluarkan. Jom tengok mana nak tempah perfume jenama sendiri serendah 50 unit sahaja ini. 

Esyamz Perfumes Tawarkan Pakej Perfume Jenama Sendiri Serendah 50 Unit Sahaja


Esyamz Perfumes merupakan salah satu rangkaian syarikat Esyamz Group Of Companies yang berdaftar dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM). Terdapat pelbagai pakej dan pilihan minyak wangi untuk korang pilih. Malah, tempahan untuk goodies dan cenderamata juga diterima dengan Esyamz Perfumes.

Berikut antara pakej perfume jenama sendiri yang boleh korang pilih :




Boleh Pilih Botol dan Kotak Perfume Yang Eksklusif

Walaupun dengan permulaan modal yang rendah, namun korang tetap dapat memilih botol perfume yang eksklusif. Ada banyak pilihan botol perfume untuk isi kandungan minyak wangi 35ml dan 40ml. Korang pun boleh letak design jenama sendiri pada botol perfume jenama korang sendiri nanti. Untuk menampakkan lebih eksklusif, kotak perfume juga disertakan juga mengikut branding perfume korang. Amacam? 

Tempah Doorgift Perfumes Bajet Serendah RM1.80 Sahaja


Pasti nampak eksklusif goodies majlis korang nanti dengan tempahan doorgift perfumes daripada Esyamz Perfumes. Ada banyak juga pilihan perfumes 5ml sahaja untuk dijadikan doorgift atau cenderamata. Tempahan perfumes doorgift hanyalah 100 unit sahaja untuk minima order. Korang boleh pilih bau, botol dan packaging juga. Doorgift perfumes sesuai untuk majlis pertunangan, perkahwinan, persaraan, jamuan akhir tahun, dinner korporat atau apa sahaja majlis. 

Berikut antara doorgift perfumes yang pernah dikeluarkan oleh Esyamz Perfumes :






Keistimewaan Tempahan Perfume Jenama Sendiri Dari Esyamz Perfumes

◈ Minimum order hanya 50 unit sahaja.
◈ Pilihan pakej yang ditawarkan sudah termasuk dengan packaging.
◈ Bau perfumes tahan sehingga 18 jam.
◈ Minyak wangi keluaran Esyamz Perfumes adalah sah untuk di bawa solat.
◈ Pakej lengkap bersama flyers dan bantuan pemasaran digital.
◈ Nikmati margin untung sehingga 200%

Bermula Langkah Jutawan Perfume Jenama Sendiri Sekarang!


Sis Gee pun terdetik nak kumpul modal ni! Sebab macam sangat rendah untuk modal permulaan. Kemudian, satu pakej tu semuanya dah termasuk! Best tu!! Kalau korang berminat untuk tahu lebih lanjut boleh hubungi Esyamz Perfumes pada pautan kat bawah ini.


ESYAMZ PERFUMES

WEBSITE  |  INSTAGRAM  |  013 638 9353



You Might Also Like

4 komen

  1. wah..boleh buat jenama sndr..angan-angan tu ada tapi belum tiba masa nya lagi..hehehe..insyaÁllah akan dtg,siapa tahu kan... :)

    ReplyDelete
  2. Boleh gak ni kumpul modal kita buat perfume sendiri ni

    ReplyDelete
  3. sy berminat ..tp syg..modal permulaan sngt tinggi bg newbies mcm sy.

    ReplyDelete