BEAUTY

Amal Pynocare Mampu Rawat Pigmentasi Dengan Selamat dan Berkesan

November 12, 2019
Amal Pynocare Mampu Rawat Pigmentasi Dengan Selamat dan Berkesan | Pigmentasi? Apa tu? Pigmentasi ni antara masalah kulit yang semua wanita bahkan lelaki juga ingin dielakkan sekiranya boleh. Haha! Well, siapa nak nampak tua dari usia bukan? Tambah pula zaman sosial media, selfie dan wefie! Kalau reunion bersama rakan sekolah, pasti semua mahu kelihatan muda. Kalau kita sorang nampak berusia, pasti rasa tak selesa sepanjang perjumpaan dengan kawan lama.


So entry kalini aku nak kongsi sedikit fakta tentang pigmentasi. Umum semua ketahui, nak nampak awet muda, nak kena selalu makan ulam ulaman, amalkan gaya hidup yang sihat serta lakukan senaman ringan setiap hari. Semua itu adalah benar belaka okey! Aku sendiri sejak nak masuk usia pertengahan 30an ini, baru nak berjinak - jinak dengan amalan gaya hidup yang sihat. Better now than never. Hahaha!

Bagaimana Pigmentasi Terjadi Pada Luaran Kulit?

Pigmentasi ni akan memberi kesan pada kulit kita samada keluar bintik - bintik hitam, jeragat. garis - garis halus, kulit mudah kusam atau tona kulit yang tidak sekata. Ia terjadi apabila bahagian kulit kita terdedah kepada sinaran matahari tanpa pemakaian pelindung matahari yang sepatutnya.


Kita dapat merawat pigmentasi ini namun ia bukan mengambil tempoh masa yang pendek. Kaedah rawatan akan mengurangkan size pigmentasi serta menghalang pigmentasi berlaku lagi pada kulit. Apabila pigmentasi ini boleh terjadi secara berulang - ulang, maka kaedah rawatan perlu diambil secara konsisten. Andai selepas rawatan, satu hari kulit didedahkan kepada cahaya matahari tanpa perlindungan, ia akan merosakkan kembali kulit yang telah dirawat.


Pigmentasi ini juga boleh disebabkan oleh gaya hidup seseorang dan juga persekitaran sekeliling. Gaya hidup merangkumi cara pemakanan yang betul serta mengamalkan senaman ringkas setiap hari. Faktor persekitaran pula datang dari udara dan juga habuk debu sekeliling. Haaa...so sekarang dah boleh tahu antara punca - punca kenapa wajah tampak tua dari usia bukan?

Adakah Boleh Pigmentasi Ini Dirawat?

Walau apa kaedah rawatan setiap jenis masalah kulit, penyakit dan kesihatan semestinya memerlukan kesabaran dan disiplin yang tinggi. Apa yang lebih penting adalah kita perlu memilih kombinasi supplement yang betul kesihatan dalaman dan juga pengalaman penggunaan penjagaan wajah yang selamat. Penjagaan dalaman dan luaran yang betul akan membantu mengawal kelebihan pengeluaran melanin dan juga mempercepatkan proses pembaharuan kulit.

Pynocare : Rawatan Pigmentasi Secara Oral Semulajadi Pertama di Pasaran



Memperkenalkan Pynocare iaitu kaedah rawatan secara oral semulajadi pertama di pasaran yang selamat dan berkesan untuk masalah pigmentasi. Pynocare mampu melambatkan proses penuaan secara semulajadi yang disebabkan sifat - sifat antioksidan yang kuat. Korang jangan risau kerana Pynocare ini sangat selamat di amalkan.

Pynocare ini merupakan alternatif untuk merawat pigmentasi secara semulajadi dari dalam. Ia sesuai untuk semua jenis kulit bahkan orang lelaki pun boleh amalkan. Dengan adanya Pynocare, korang dah tak perlu sapu losyen atau sebarang krim anti penuaan.

Formulasi Pynocare Telah Mendapat Kelulusan Kementerian Kesihatan di Banyak Negara

Pynocare merupakan produk selamat digunakan kerana telah menjalani ujian klinikal di Institut SpinControl Perancis dan juga HUKM Malaysia. Dalam ujikaji dan penyelidikan yang dijalankan, Pynocare adalah selamat dan terbukti keberkesanannya. Oleh yang demikian, Pynocare merupakan produk yang mendapat kelulusan daripada Kementerian Kesihatan di banyak negara termasuklah Malaysia!




Pynocare ini di datangkan di dalam bentuk MSCC Complex Actisome iaitu satu formulasi yang menggabungkan tumbuh-tumbuhan semulajadi dan juga ekstrak rumpai laut. Formulasi ini menjadikan sumber antioksidan sangat kuat dengan sifat anti radang yang kuat 50 kali lebih daripada vitamin C dan E. 



Formulasi Pynocare ini terbukti berkesan terhadap pigmentasi apabila ujian klinikal telah pun dijalankan kepada wanita Asia. Malah ia dapat mengurangkan size kawasan pigmentasi tanpa memberi kesan sampingan yang buruk.

Amalkan Pynocare Secara Konsisten Setiap Hari

Setiap pengalaman supplements atau produk apa sekalipun, keberkesanannya adalah bergantung kepada setiap individu itu sendiri. Cara penggunaan : Makan 1 kapsul 2 kali sehari. Korang akan nampak kesan setelah 8 minggu pengamalan Pynocare. Memandangkan Pynocare adalah produk natural, so semua proses tidaklah terlalu cepat seperti diharapkan. Kalau proses cepat, kesan jangka panjang yang buruk, takot juga kan?


Selepas beberapa bulan korang amal Pynocare, permukaan pigmentasi (epidermis) akan bertindak balas dengan lebih baik. Pada ketika ini juga pigmentasi di bahagian dalam kulit (dermal) akan mula berkurangan.

Sebab itu pengamalan Pynocare secara konsisten dan disiplin akan membantu melambatkan proses penuaan serta merawat pigmentasi sedia ada di kawasan kulit.

Jom Rawat Pigmentasi Dengan Pynocare!!



Nak muda dengan selamat tak? Jom amalkan Pynocare ni! 1 kotak ada 50 kapsul Pynocare. Owh lagi satu! Makan Pynocare selepas korang makan okey! Kalau pagi selepas sarapan pagi dan malam selepas makan malam. Kalau korang nak cuba, korang boleh dapatkan Pynocare di semua farmasi terkemuka seluruh Malaysia atau boleh juga dapatkan secara online di :




#biolifemalaysia
#MegaBIOLIFE
#pynocare
#reviewbysisgeedotcom


You Might Also Like

17 komen

  1. 1st time dengar produk ni gee.... elok sgt tu....

    ReplyDelete
  2. berapa ya harga produk ni? first time tahu pasal produk ni and tahu apa itu pigmentasi. terima kasih share ya :)

    ReplyDelete
  3. Kita dah macam kena ambil supliment macam ni sebab usia dah makin meningkat hehehehe orang perempuan suka lah kalau yang nak kurang kekedutan dan nampak tua dari usiakan hehehehe...

    ReplyDelete
  4. Wahhh sesuai sgt ni utk sis..umur dh separuh abad ni memang byk le pigment dtg..kedut2 dtg. Nanti sis survey mana tahu sesuai utk sis

    ReplyDelete
  5. Bagus ya ada produk untuk hilangkan masalah pigmentasi macam ni. Setuju dengan Gee, mesti nak sentiasa nampak awet muda gitu, hihi

    ReplyDelete
  6. wow, mmg inovatif sgt produk ini. sy setuju yg rawatan dari dalam jauh lebih berkesan dan tahan lame.

    ReplyDelete
  7. nAD PUN TENGAH CUBA PRODUK NI..FIRSTIME GUNA PRODUK BIO LIFE..DISEBABKAN SELAMAT TU LA NAD NAK CUBA

    ReplyDelete
  8. Klaau baca Biolife memang tak sangsi lagi produk dorang best, yang ni i think bagus selain skincare for reducing pigmentation. thanks for sharing babe :)

    ReplyDelete
  9. produk biolife so far memang bagus , tapi kalau nak cuba pil ni memang tak sesuailah dengna saya lagi sebab muka takder pigmentation tapi boleh syorkan pada orang lain yang mungkin ada masalah ni ...

    ReplyDelete
  10. aku pun consume gak pynocare ni. setakat ni alhamdulillah dengan kesannya. semalam lupa pulak nak makan. adoii. semoga yang amalkkan pynocare ni mendapat kulit wajah yang sihat.

    ReplyDelete
  11. selama ni kalau bab kulit muka je mesti skincare belum pernah lagi cuba yang macam supplement macam ni. nampak promising. boleh try la nanti.

    ReplyDelete
  12. Menarik ni.. Nak try jugak.. :D
    jarang dengar kapsul untuk kecantikan

    ReplyDelete
  13. Saya pon mengalami pigmentasi yang agak serious. Sentiasa kena apply sunblock utk skin yg prone to pigmentasi. Produk nie nampak meyakinkan dan berkesan nanti boleh cuba

    ReplyDelete
  14. alhamdulillah takde isu pigmentasi setakat ni. subblock yang bagus dan suplemen dalaman memang sangat penting dalam jaga kesihatan kulit

    ReplyDelete
  15. Makan pun cantik..kena cuba ni. Qiss kalau tak rajin cuci muka, pakai set skincare memang susah nak dapat kulit yang cantik gini. Kalau jadi pigmentasi memang Qiss takut sangat. Nampak lebih tua dari usia kan.

    ReplyDelete
  16. There's a lot of new product in the market & tak sempat nak cuba yang baru.
    Thanks for sharing by the way.
    I am sticking with other products.

    ReplyDelete