BERITA

McDonald's Kuala Terengganu Prihatin Bersama - Sama Sertai Sambutan Bulan Sukan Negara

October 16, 2019
McDonald's Kuala Terengganu Prihatin Bersama - Sama Sertai Sambutan Bulan Sukan Negara | Bulan Oktober ini pasti ada banyak aktiviti yang melibatkan pelbagai jenis sukan di seluruh negara. Bermula 1 Oktober, terdapat pelbagai penganjuran, aktiviti dan program kecergasan sukan dilaksanakan. Semestinya ia akan melibatkan penyertaan orang ramai tidak kira peringkat umur.


Malah, di sekolah juga sudah pasti ada pelbagai aktiviti yang sudah dirancangkan bersama murid - murid. Kalau Sis Gee, sukan zumba semestinya menjadi sukan kesukaan ketika ini. Hahahaha! Tapi, sejak join Unicorn Fun Run hari tu, rasanya nak join lagi mana - mana Fun Run di Terengganu ni. Best wei!!! Di samping badan bertambah sihat, fikiran pun boleh lebih relaks!

McDonald's Kuala Terengganu Turut Serta Program Bulan Sukan Negara 2019 Kontinjen Terengganu


Pada 12 Oktober 2019 baru - baru ini, sambutan Bulan Sukan Negara 2019 Kontinjen Terengganu telah diadakan di Perkarangan Ibu Pejabat Polis Kontinjen Terengganu. Sambutan ini sangat meriah dengan pelbagai acara yang diadakan. Ia turut disertai oleh Ketua - Ketua Jabatan Kontinjen Terengganu, Ketua - Ketua Polis Daerah, Timbalan Ketua Polis Daerah, Pegawai Kanan Polis, Pegawai Rendah Polis serta ahli keluarga dari setiap Ibu Pejabat Polis Daerah termasuklah Ibu Pejabat Polis Daerah Kuala Terengganu.


Antara aktiviti dan acara yang berlangsung pada hari tersebut adalah Fun Ride, Fun Walk, Sukan Rakyat, Acara Mewarna Kanak - Kanak serta Gerai - Gerai Pameran dari TM Kuala Terengganu, Tabung Haji, Kedai - Kedai Basikal dan banyak lagi.


Sumbangan McDonald's Kuala Terengganu 400 Pax Chicken Burger dan OB



Sebagai inisiatif McDonald's Kuala Terengganu bagi mendekati rakyat Terengganu, peluang seperti ini semestinya tidak akan dilepaskan begitu sahaja. Satu pasukan daripada McDonald's Kuala Terengganu bersama Restaurant General Manager Encik Wan Muhairyzal turut sama turun padang bagi memeriahkan lagi sambutan Hari Sukan Negara di Perkarangan Ibu Pejabat Polis Kontinjen Terengganu.


Program sebegini juga digunakan oleh McDonald's Kuala Terengganu untuk menjalinkan hubungan baik antara pihak McDonald's bersama masyarakat setempat serta anggota - anggota polis. Selain itu, pasukan McDonald's Kuala Terengganu turut memperoleh maklum balas daripada pengunjung berkenaan servis McDonald's Kuala Terengganu bagi tujuan penambahbaikan.


Melalui kaunter yang dibuka pada hari tersebut, McDonald's Kuala Terengganu turut menjalankan promosi Majlis Hari Jadi di McDonald's Kuala Terengganu. Pengunjung yang hadir serta anggota - anggota polis dapat membuat tempahan dan mengetahui lebih lanjut berkenaan pakej yang ditawarkan.


Penglibatan McDonald's Kuala Terengganu Mendapat Pujian Daripada Anggota IPK dan Orang Ramai



Timbalan Ketua Polis Terengganu sangat berbesar hati dengan sumbangan yang diberikan oleh McDonald's Kuala Terengganu. Oleh yang demikian, McDonald's Kuala Terengganu telah diberikan sijil penghargaan daripada Ibu Pejabat Polis Kontinjen Terengganu di atas usaha McDonald's Kuala Terengganu.


Masyarakat setempat pula sangat berbesar hati dan berterima kasih di atas keprihatinan daripada pihak McDonald's Kuala Terengganu yang turut sama memeriahkan sambutan Hari Sukan Negara. Secara langsung, masyarakat telah menyedari bahawa pakej dan tawaran sambutan hari lahir di McDonald's adalah sangat berbaloi - baloi pada harga yang berpatutan.

Tahniah McDonald's Kuala Terengganu!



Usaha McDonald's Kuala Terengganu sememangnya patut dipuji dan patut di contohi. Bagi Sis Gee, dengan penglibatan sumbangan seperti ini, ia dapat memberikan persepsi positif orang ramai bahawa motif utama McDonald's bukan mengejar keuntungan semata - mata. Malah, pelbagai inisiatif dilaksanakan bagi menjalankan tanggungjawab sosial korporat kepada masyarakat di sekitar.

All the best McDonald's Kuala Terengganu!!!

You Might Also Like

2 komen