BEAUTY

Testimoni Sendiri Lepas Amalkan Serum Dr Beau Pure Natural Skin Oil

August 05, 2019
Testimoni Sendiri Lepas Amalkan Serum Dr Beau Pure Natural Skin Oil | Dalam blog Sis Gee jenama serum Dr Beau bukan jenama yang asing dah. Sebelum ni Gee pernah review Serum Dr Beau ni. Kalau korang pernah bacalah sebelum ni. Hehe. 


Entry sebelum ni Gee dah ada kongsikan bahan - bahan semulajadi yang dijadikan formulasi Serum Dr Beau ini. Sekarang, sebelum nak pakai apa - apa kat muka, mesti kena tengok details ramuan produk dulu. Bukan apa, risau juga nanti tak tahu menahu ramuan produk, pastu muka akan rosak teruk! 


Serum Dr Beau ni lain dari yang lain tau! Bentuk serum dalam softgel pun dah nampak keunikannya yang tersendiri. Kalau biasa serum yang ada di pasaran, korang kena squezzz atau tuang atau picit untuk keluarkan serum dari botol. Istimewa serum Dr Beau ini, bila nak guna, korang hanya perlu buka satu softgel sahaja. Itu pun boleh guna 2 kali pagi dan malam sebelum tidur.   

Dr Beau Pure Natural Skin Oil Selamat & Berkesan Untuk Diamalkan

Semestinya Dr Beau Pure Natural Skin Oil ini merupakan produk yang berdaftar dengan Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM). Sebab itu Gee tak rasa Dr Beau Pure Natural Skin Oil ini memudaratkan kulit malah Gee sendiri dah guna lebih dari setahun dah. Hihihi. 


Nak kulit cantik bebas jerawat, jeragat dan kulit kusam, korang kena amalkan penggunaan yang konsisten. Serum Dr Beau ini Gee amalkan setiap kali sebelum Gee pakai cc cream. Kiranya, Gee jadikan ia sebagai pelembab muka sebelum touch up. Itu kalau nak keluar rumah. Kalau Gee tak kemana - mana, Gee pakai selepas mandi waktu pagi dan waktu malam sebelum tidur.

Dr Beau Pure Natural Skin Oil Berkesan Untuk Hilangkan Parut Jerawat

Waktu muda remaja dulu, jerawat - jerawat yang naik kat dahi, Gee suka picit tau! Tangan memang aktif merayap kat dahi dan kesannya adalah muka jadi berparut! Kalau dalam gambar, memang tak nampak ketara sebab ada lighting yang membantu. Tapi reality,  betapa banyak parut - parut kecik kat dahi sendiri.


Tapi kan, the good news is Dr Beau Pure Natural Skin Oil sangat membantu memudarkan parut - parut jerawat itu. Walawei, mau tak seronok kan? Bila kulit sendiri dah bertambah sihat. Siapa nak muka berjerawat dan berparut kan? Memang boleh cover dengan make up yang tebal, tapi Gee lebih suka tengok muka sendiri masa free make up. Kalau parut dan jerawat makin berkurang rasa macam tenang je. Haha! #KonflikWanita Hahahahah!

Suka Dengan Packaging Baru Dr Beau Pure Natural Skin Oil

Gee suka bila founder consider yang produk kecantikan haruslah di dalam bentuk mudah travel ke mana sahaja. Packaging baru Serum Dr Beau ni tampak lagi eksklusif dan masih mengekalkan size yang boleh diselit di dalam handbag! 


Dr Beau Pure Natural Skin Oil ni boleh dijadikan pelembab wajah sepanjang hari. So, haruslah nak bawa sentiasa sama ada ke pejabat, ketika bercuti atau di rumah. Kulit kering disebabkan penghawa dingin di dalam pejabat atau berpanas terik di bawah cahaya matahari? Kini semuanya tidak lagi!!


Highly Recommended From Sis Gee!!


Honest review dari Gee sendiri, bila pakai serum Dr Beau, masalah kulit kering dah takde dah. Apa yang Gee suka jerawat pun dah jarang - jarang nak muncul. Kalau sebelum period tu lainlah, jerawat hormon kan. Bau Serum Dr Beau sangat best dan wangi! Magiknya adalah, bila korang apply, tekstur macam minyak tau!! Tapi sekejap je! Lepas apply Serum Dr Beau, kemudian apply cc cream or foundation. Memang nampak kulit lebih glowing compare dengan tak pakai serum Dr Beau ni.

Korang boleh tengok macam mana tekstur minyak Dr Beau Pure Natural Skin Oil ni meresap dalam kulit di dalam video Gee ni.


Dr Beau Pure Natural Skin Oil Semakin Menjadi Pilihan Wanita dan Lelaki Juga!!

Bukan wanita sahaja inginkan kulit yang sihat bebas cela. Orang lelaki pun tak suka kulit berjerawat dan berminyak. Sebab itu ramai artis lelaki pun dah mula sukakan serum Dr Beau ni.






Ada Banyak Testimoni Mereka Yang Dah Cuba Dr Beau Skin Oil!!!







Jom Dapatkan Dr Beau Pure Natural Skin Oil Untuk Kulit Lebih Cantik dan Sihat!



Jom cantik dengan Dr Beau Pure Natural Skin Oil! Kalau korang nak cuba sendiri, kat sini Gee sertakan link social media official Dr Beau Pure Natural Skin Oil. Selamat mencuba!!


Call / WhatsApp : 016 963 3443

#DrBeau
#reviewbysisgeedotcom







You Might Also Like

3 komen