REVIEW

Mudahnya Cetak Baju Sendiri Hanya Dengan Custom.My

August 21, 2019
Mudahnya Cetak Baju Sendiri Hanya Dengan Custom.My | Satu idea yang bernas juga bila dapat buat produk atau pakaian seperti keluaran sendiri. Sebagai contoh beg terukir nama sendiri atau penjenamaan nama yang diinginkan. Ala! Macam beg ada ada tertulis nama Sis Gee. Haaaa macam rasa wowww je nak bawak beg bila ada nama sendiri ni!

Macam best tapi agak - agaknya mesti mahal kan? Yelah, customize jenama sendiri kot! Mau beribu dan mesti ada minimum order yang sah - sah kena banyak! 

Ada yang murah wei sebenarnya! Gee dah jumpa satu web ni, kita boleh tempah produk siap letak nama sendiri lagi! Pastu, kita sendiri yang boleh design! Tak perlu jumpa designer pun! Hanya dihujung jari sahaja!! Menarik kan?

Servis Printing Murah Dari CUSTOM.MY


Sekarang dah tak sukar kalau nak cari servis desin dan printing. Kalau dulu, mesti nak keluar cari kedai, kemudian nak survey harga, perbincangan bajet, bilangan minimum order, periksa kualiti produk dan banyak lagi nak kena fikirkan. Namun, sekarang, hanya dengan Custom My Printing korang dah boleh dapatkan semuanya hanya di hujung jari sahaja. Korang dapat menjimatkan banyak masa, tenaga dan juga duit korang!

Tempahan Tidak Memerlukan Minimum Order

Perseorangan pun boleh tempah dari Custom My Printing! Kebiasaannya, kalau nak tempah jenama sendiri, paling kurang pun nak kena 100 unit kuantiti minimum. Namun hanya dengan Custom My Printing, korang boleh membuat tempahan hanya serendah satu unit sahaja. Ni kalau nak tempah dan design untuk dijadikan surprise buat yang tersayang memang menjadi ni! Hehe.

CUSTOM.MY Tawarkan Puluhan Jenis Produk 


Pada kebiasaannya, kita selalu menempah t shirt atau baju dengan ukiran nama sendiri. Namun, di Custom My Printing, korang boleh menempah lebih 50 produk percetakan dengan design yang korang inginkan. Berikut merupakan kategori produk yang korang boleh pilih. Jangan rambang mata pulak! Hehe!

◈ T shirt & Polo
◈ Jacket & Hoodie
◈ Sportswear
◈ Mens Fashion
◈ Womens Fashion
◈ Kids & Baby Accessories
◈ Accessories
◈ Bag
◈ Pouch
◈ Home Decorations
◈ Hat
◈ Sticker & Marketing Material
◈ Dan Banyak Lagi!

Pilihan Yang Terbaik Untuk Doorgift, Cenderamata & Hadiah

Kalau berikan doorgift, cenderamata & hadiah yang terukir nama pasti lebih istimewa bukan? Korang boleh pilih ratusan pilihan produk di Custom My Printing! Barulah pemberian korang tampak lebih eksklusif dan lain dari yang lain. Kalau dah selalu sama, macam bosan juga nanti kan?

Banyak juga pelanggan Custom My Printing yang datang dari badan, agensi dan syarikat yang besar. Antaranya mereka telah menerima tempahan daripada Universiti Kuala Lumpur (UNIKL), Universiti Teknologi Petronas (UTP), iFlix, CIMB Foundation, Universiti Selangor (UNISEL) dan banyak lagi!

Jom Tempah di CUSTOM.MY Sekarang!!

Benda mudah kenapa nak penat - penat fikir guna cara yang susah? custom.my kan ada! kalau korang nak walk in pun boleh, nak berhubung melalui telefon pun boleh, nak berwhatsapp pun boleh! Mana - mana cara yang boleh memudahkan korang lah ye. Untuk info lanjut, korang boleh terjah link kat bawah ini.


ALAMAT PERNIAGAAN :

Custom My Printing Sdn Bhd,
No 46A, Hala Taman Meru 11,
Meru 2B, 30020 Ipoh.

waktu operasi : 9 am - 6 pm ( Isnin - Jumaat )

TELEFON : 05 - 525 2144
WHATSAPP : 013 - 484 5800





You Might Also Like

4 komen