BEAUTY

Kulit Bebas Bintik Hitam dan Lebih Lembut Dengan Safi Expert Solution

April 16, 2019
Kulit Bebas Bintik Hitam dan Lebih Lembut Dengan Safi Expert Solution | Bila kulit wajah dah semakin ke arah masalah penuaan ni, mula risau juga sebenarnya. Bukan tak boleh terima hakikat usia dah meningkat cuma kalau boleh selagi boleh rawat muka untuk kelihatan awet muda, mestilah nak kan? Hehe. Gee dah mula sedar, muka dah mula tunjuk tanda - tanda awal penuaan seperti munculnya bintik - bintik hitam sekitar pipi. Kalau zoom lebih dekat, parut jerawat pun banyak juga!! Itulah, zaman muda remaja suka sangat kan picit jerawat. Sekarang tanggung sendiri!

Safi Expert Solution Penyelemat Terbaik Untuk Dapatkan Kulit Wajah Kekal Muda



Terbaru daripada Safi!! Memperkenalkan Safi Expert Solution iaitu set penjagaan wajah yang dapat mengembalikan keremajaan kulit dengan merawat kulit korang dari dalam. Gee sendiri dah pun mencuba rangkaian penjagaan wajah Safi Expert Solution ni. Pertama kali lihat kotak, memang nampak sangat eksklusif dan istimewa produk keluaran Safi kali ini. 

Pertama kali Gee guna pada kulit, memang terasa perbezaannya. Baru sekali guna, kulit dah terasa lebih lembut dan segar!! Kulit Gee jenis kulit kering, tona tak sekata dan juga ada bintik - bintik hitam. Yang bestnya, bila amalkan dengan konsisten nampak perubahan kulit semakin sihat. So, semestinya Gee nak share kat blog Sis Gee apa yang best sangat dengan Safi Expert Solution ni!!

Safi Expert Solution Intensive Ampoules | Anti Hyper Pigmentation

Safi Intensive Ampoules Anti Hyper Pigmentation merupakan 2 langkah penjagaan wajah yang diformulasikan daripada bahan aktif yang sangat berkhasiat tinggi daripada DN Age Technology. Kombinasi bahan aktif ini dapat menembusi sehingga ke lapisan dalam kulit bagi merawat masalah bintik - bintik hitam pada wajah, memberikan kelembapan maksima pada wajah dan juga menggalakkan proses pembaharuan kulit yang baru. 


Untuk pengetahuan korang, Safi Intensive Ampoules Anti Hyper Pigmentation sangat selamat dan berkesan untuk digunakan. Ia tidak mengandungi minyak mineral, tiada alkohol, tiada silikon, tiada paraben serta tidak melibatkan ujikaji ke atas binatang.

Malah, bagi menguji keberkesanan Safi Intensive Ampoules Anti Hyper Pigmentation, ujian klinikal telah dilaksanakan dan ia telah menunjukkan :

◉ 85.7% bintik - bintik hitam berkurang.
◉ 100% membantu pembaharuan kulit.
◉ 100% membantu keanjalan kulit wajah.
◉ 91.7% menjadikan kulit lebih tegang dan licin.
◉ 100% membantu memperbaiki masalah tona kulit.

CARA PENGGUNAAN SAFI INTENSIVE AMPOULES ANTI HYPER PIGMENTATION

Step 1 : Renewal Hydra Complex


Titiskan ampoules pada tapak tangan dengan menggunakan dropper yang disediakan. Kemudian, dengan perlahan - lahan korang tepuk pada kulit wajah agar Renewal Hydra Complex dapat meresap masuk ke dalam kulit. Teruskan step 2.

Step 2 : Supreme Anti - Spots Complex


Titiskan ampoules pada tapak tangan dengan menggunakan dropper. Kemudian, sapu pada kulit wajah dengan teknik urutan ke atas. 

Disarankan pemakaian yang konsisten untuk kedua - dua langkah supaya dapat kesan yang lagi best pada kulit. Amalkan setiap pagi dan malam selepas muka dicuci dengan bersih.

Safi Expert Solution Milk Drop Serum | Anti Dehydrated Skin

Seterusnya Gee nak kongsikan produk terbaru Safi iaitu pelembab yang mampu memberi kelembapan pada wajah korang sehingga 280%. Wow! Sememangnya Gee sangat perlukannya sebab kulit Gee sentiasa kering. 



Safi Expert Solution Milk Drop Serum diperkaya dengan NMF Activator Technology & Ultra-Micro Hyaluronic Acid bagi mengaktifkan keupayaan mengembalikan kelembapan pada kulit wajah. Ia juga mempunyai formulasi hebat Hydra-Boost Capsules di mana akan merubah serum menjadi titisan air susu bagi memudahkan dan mempercepatkan proses serapan ke dalam lapisan kulit wajah.

Menariknya, Safi Expert Solution Milk Drop Serum terbukti secara klinikal tidak mempunyai alkohol, tiada minyak mineral, tiada paraben dan juga tidak melibatkan ujian ke atas binatang. 


Berikut antara kesan - kesan yang diperolehi daripada pemakaian Safi Expert Solution Milk Drop Serum secara konsisten :

► 280% meningkatkan kelembapan segera pada wajah.
► Membekalkan lembapan berterusan selama 72 jam.
► 92.5% meningkatkan ketahanan kulit.
► Membantu mencerahkan kulit seawal sebulan pemakaian yang konsisten.
► Meningkatkan keanjalan kulit wajah setelah sebulan pemakaian yang konsisten.

CARA PENGGUNAAN SAFI EXPERT SOLUTION MILK DROP SERUM 


Step 1 : 

Sapukan serum pada kulit wajah dan leher yang telah dibersihkan.

Step 2 :

Urutkan secara lembut dan perlahan - lahan sehingga bertukar menjadi titisan air susu. Teruskan urutan sehingga serum meresap dengan sempurna ke dalam kulit wajah.

Kulit Lebih Lembab dan Licin!


Bila sendiri dah mencuba dan amalkan, sememangnya Gee terus jatuh cinta!! Kulit Gee dulu kering dan tona tidak sekata. Setelah Gee mencuba Safi Expert Solution ni, memang ia dapat merawat kulit Gee dari dalam dan mula nampak keberkesanannya pada kulit wajah. 

Jom Dapatkan Safi Expert Solution di Pasaran!!


Korang pun dah boleh mencuba produk terbaru Safi ni tau!! Sekarang ada promo best tau!!! Kalau korang beli mana - mana Safi Expert Solution di Guardian, korang akan dapat RM5 OFF!! Promosi ni berlangsung sehingga 29 April 2019 sahaja. Jom dapatkannya sekarang!!

Promo Code : IX745PM8OUASSA
Tempoh Promo : 2 April 2019 hingga 29 April 2019
Pembelian : Guardian




You Might Also Like

3 komen

  1. kalo ada dark spots memang stress kan.. jenuh nak cover dengan foundation.
    elok dah ada product boleh kurangkan dark spots..

    ReplyDelete
  2. Suka oakai memang kecik liang pori aku

    ReplyDelete
  3. Sukaaa semuanya set baru ni.. Memang nampak la perubahan bila apply kat muka..best

    ReplyDelete