BLOGGER

Menang Contest Artikel Terbaik | Filem Operasi X

January 06, 2019
Menang Contest Artikel Terbaik Filem Operasi X | Alhamdulillah rezeki berpihak pada Blog Sis Gee kerana dapat memenangi hadiah saguhati RM100 wang tunai. Sebelum ni Gee ada masuk contest untuk buat preview dan review Filem Operasi X. Boleh baca << SINI >> .



Filem Operasi X merupakan filem arahan Sandosh Kesavan yang ditayangkan di pawagam Bulan November 2018 yang lepas. Gee berkesempatan tengok movie ni di panggung dengan incik suami dan anak - anak. Movie ni sesuai je untuk family walaupun nampak poster macam ganas tapi kemain lawak lagi bila part lakonan Dato Awie.

Filem ni gandingan mantap hero malaya Dato Awie dan Dato Aaron Aziz. Dato Awie jadi gangster pakej sekali pelawak dalam filem ni. Dato Aaron Aziz macam biasa dengan watak polis bersahaja yang cool. Hehe.

Rezeki bila diumumkan senarai pemenang Contest Artikel Terbaik Filem Operasi X baru - baru ini. Kalau ikutkan idamkan hadiah utama. Tapi dapat saguhati rasa cukup bersyukur sangat dah. Hehe. Tahniah semua pemenang yang dapat MacBook, Laptop, Smartphone dan saguhati cash RM100. 



Entry ni untuk say thank you pada sponsor Dream Picture Productions, profhariz.com dan semua yang terlibat secara langsung atau tidak dalam contest ini. Harap - harap buat lagi contest macam ni. Best jugak dapat join dan lagi best dapat menang hadiah!! Hehe! Semoga terus sukses dan terus maju!!

#sisgeesaythankyou

You Might Also Like

10 komen