BLOGGER

Menang Althea Dari Giveaway Blogger Mrs Pip

January 12, 2019
Menang Althea Dari Giveaway Blogger Mrs Pip | Alhamdulillah. Rezeki Sis Gee menang lagi!! Kali ni #sisgeesaythankyou to rakan blogger yang jauh dihujung Malaysia iaitu Mrs Pip. 


Pemenang giveaway ni Mrs Pip dah umumkan beberapa bulan lepas dah, tapi apakan daya baru berkesempatan nak kongsikan di blog. Ampun!! 

Mrs Pip ni merupakan blogger dari Sabah. Kalau buka blog Mrs Pip memang best sebab ada banyak perkongsian tentang travel dan produk kecantikan yang best-best. Dah lah wish list nak ke Kota Kinabalu, memang mengena sangat blog Mrs Pip ni untuk Gee. hahahaha!


Ada satu persamaan Gee dengan Mrs Pip selain seorang blogger iaitu pekerjaan kami adalah housewife! Hahhahaha! Hi five Mrs Pip!!

Korang kalau nak tahu tempat menarik di Sabah, boleh baca blog beliau di << www.mrspip.com >>.



Nak tahu Mrs Pip bagi hadiah apa? Gee dapat produk dari ALTHEA!!!! Dah lama tau mengidam ALTHEA ni. Kalau yang belum tahu, ALTHEA merupakan produk kecantikan dari Korea yang korang boleh beli direct di website ALTHEA. 


Gee dapat satu pencuci muka, satu body lotion dan mask yang banyak dari ALTHEA. Pencuci muka dia memang Gee pakai dan muka rasa sangat best! Patutlah kulit orang Korea lawa dan licin kan? Sis Gee nak berangan jap kulit cantik macam orang Korea. Kahkahkahkah!!


Thank you Mrs Pip!!! For the first time dapat guna produk ALTHEA!! 

#SisGeeDapatHadiah
#SisGeeSayThankYou






You Might Also Like

13 komen