BERITA

Lazada 11.11 Festival Membeli Belah | JUALAN MURAH SEHARI TERBESAR kini bermula!

November 01, 2018
Assalamualaikum 💛

11.11 Festival Membeli Belah | JUALAN MURAH SEHARI TERBESAR kini bermula! Harga serendah RM1, diskaun sehingga 90%. Baucar tunai berjumlah RM11,000,000 dan SLASH IT and SHAKE IT...


Wah! Lazada buat hal lagi ye korang! Tapi hanya sehari je tau festival membeli belah ni. Menariknya bila ada diskaun sehingga 90%!! Memandangkan jualan ni hanya sehari, maka perlu dibuat perancangan awal dengan memilih siap - siap barang apa nak grab nanti. Hehe. Jom Gee kongsikan dengan korang apakah produk yang Gee rancang nak beli sempena Lazada 11.11 Shopping Festival itu nanti.

3 produk yang Gee rancang untuk membeli sempena Lazada 11.11 Shopping Festival

1. Telekung Siti Khadijah The Prayer Outfit (TPO) 4.0 (Grey)


Berkenan sungguh dengan Telekung Siti Khadijah ni. Gee suka material Telekung Siti Khadijah yang sangat selesa. So sempena 11.11 Shopping Festival ni, harga Telekung Siti Khadijah pun ada banyak diskaun tau!! Jom grab nanti sebab boleh jimat berbaloi - baloi bila shopping ketika jualan murah ni. 


Jom Gee share kenapa Gee pilih Telekung Siti Khadijah The Prayer Outfit (TPO) ini. 

✿ TPO ini adalah koleksi berwarna lembut yang dihasilkan menggunakan fabrik Glazes Spun Polyester yang berkualiti, fabrik yang sejuk, ringan dan selesa.

✿ Rekaan yang ringkas namun tetap selesa dengan rekaan pelapik dagu yang memeri.

✿ Sentuhan dan jahitan jelujur yang kemas di sekeliling telekung menyerlahkan ciri-ciri jahitan tangan yang asli.

✿ Kombinasi pemilihan tona warna yang lembut menjadikan TPO sejuk mata memandang dan terus melekat ke hati.

✿ Penggunaan kain mudah renggang dan menampilkan lapisan bawah dagu memberi fleksibiliti untuk wajah dan kelihatan kemas dipakai ketika menunaikan solat.

2. Carlo Rino 0303365-102-21 Top-handle bag (Beige)

Sis Gee ni kan pantang tau nampak handbag! Bila Lazada buat 11.11 Festival Membeli Belah ni maka Gee nak grab satu handbag Carlo Rino ni. Gee suka sangat semua design dan yang paling best adalah kualiti handbagnya yang tahan lasak dan juga trendy. Ada banyak pilihan ada tau! Korang nak beg sandang belakang, tote bag, sling bag? Semua ada di Lazada! 

3. Tefal Plancha Malaga Successor Table Top Barbeque Grill (TG3918)

Untuk dapur Sis Gee!! Mudah untuk grill ayam, daging, sotong, ikan! Tefal pulak bukan calang - calang jenama, so bila ada sale 11.11 di Lazada Malaysia ini haruslah manfaatkan peluang yang ada. Lagipun, usia dah meningkat ni nak kena jaga pemakanan juga sebabnya risau hari esok kita semakin berisiko untuk dapat pelbagai penyakit. Untuk langkah awal nak eat healthy, kena amalkan makanan tanpa minyak dan semestinya Tefal Barbeque Grill ni sangat membantu!


Kenapa Perlu Grab Lazada 11.11 Shopping Festival?

Mesti ada yang bertanya kenapa perlu tunggu 11 November untuk shopping di Lazada Malaysia? Kenapa bukan hari ini atau bulan December? Jom Gee kongsikan sebab utama kenapa nak kena grab shopping sempena Kempen 11.11 Shopping Festival ni.

⚉ Crazy Mega Vouchers 12-2am Only!


Ada banyak Mega Vouchers diskaun korang boleh dapat tapi limited time iaitu pada 12 pagi hingga 2 pagi sahaja pada 11 November 2018. 2 jam pertama Kempen 11.11 Shopping Festival ni korang kena siap sedia dah depan laptop, pc atau handphone. 

⚉ 11.11 All Day Vouchers

Untuk sepanjang hari 11 November 2018 sahaja ada banyak lagi vouchers yang korang boleh grab untuk setiap minimum pembelian yang dibuat. Memang boleh jimat berganda - ganda shopping ketika 11.11 Shopping Festival ni.

Crazy Flash Sale As Low As RM 1

Wow serendah RM 1!!! Ada pelbagai produk untuk flash sale ni tau. Ada kelengkapan rumah, pakaian, perabot, peralatan sukan, makanan kucing, dan banyak lagi. Pastikan korang grab crazy flash sale ini wokeh!

Hot Deals Up To 90% OFF!

Sebab itu Gee ajak korang shopping sempena 11.11 Shopping Festival ni sebabnya ada diskaun kaw kaw sehingga 90% ! Sangat banyak boleh jimat! Korang kena cepat - cepat pilih produk dan masukkan terus dalam shopping troli supaya nanti mudah nak jumpa produk apa yang nak dibeli. Hehe.

Siap Sedia Untuk 11.11 Shopping Festival!

Korang kena get ready tau! Bukan selalu Lazada nak buat sales discount sehingga 90% ni. Lazada 11.11 Shopping Festival ini akan diadakan sehari sahaja iaitu pada 11 November 2018 di Lazada Malaysia. Untuk persiapan awal, korang dah boleh mula pilih barang apa kemudian terus simpan ke shopping cart . Ada banyak pilihan produk dan jenama korang pilih untuk beli telefon, komputer, barangan bayi, kelengkapan rumah, perabot, perkakas make up, produk kesihatan, produk kecantikan, pakaian, dan pelbagai lagi ada hanya di Lazada Malaysia.


So apa tunggu lagi? Gee dah mula pilih barang ni, korang pun boleh buat perkara yang sama sekarang. Cepat - cepat terjah 11.11 Shopping Festival hanya di Lazada Malaysia!! 

Happy Shopping!!


You Might Also Like

12 komen

  1. uwaa barbeque tu ada dalam wishlist sha!

    ReplyDelete
  2. Good luck, jemput baca ye :)

    https://ombakbergigis.blogspot.com/2018/11/1111-shopping-festival-biggest-one-day.html

    ReplyDelete
  3. Good luck gee, semoga murah rezeki menang lagi contest kali ni

    ReplyDelete
  4. bleh tahan wishlist sis gee ni. hehehehe. buat mek terliur je yg nombor 1 tu. ade se lagi mek trliur tp tk mempengaruhi lagi sis gee. tunggu zasss

    ReplyDelete
  5. tahun ni ada tak ye 11.11 ni?? sebab plan nak beli banyak barang time bulan 11 nanti. taknak beli lagi time 9.9 ni.

    ReplyDelete
  6. harap2 promotion 11.11 ni ada walaupon promotion 9.9 dia da buat

    ReplyDelete