FAMILY

Amani & Ardini Terima Surprise Delivery Sempena Birthday di Bangi Waterpark

November 18, 2018
Siapa tak sukakan kejutan dari orang tersayang bukan? Baik yang tua, dewasa apatah lagi kanak - kanak riang termasuk anak - anak Gee. Sebelum ni Gee ceritakan story mory surprisekan anak - anak dengan bawak mereka ke Bangi Waterpark. Kisahnya ada di << SINI >> . Trip kami ke Bangi Waterpark haritu boleh juga dikatakan Birthday Trip untuk Amani dan Ardini sebabnya kedua puteri kami kongsi birthday pada bulan yang sama. Gee juga ada maklumkan pada Mek Yunie memandangkan trip ni dia pun ada sekali. Tapi tak sangka aunty Mek diaorang aturkan surprise delivery masa kami di Bangi Waterpark. Wah! Melompat keriangan lah puteri - puteri itu. Haha. Nak tahu apa yang aunty Mek surprisekan?


3 Suprises For 3 Princess!!

Mek dah maklumkan pada Gee dan suami yang dia ada aturkan surprise delivery untuk besday gurls dan juga untuk si puteri Mek sendiri. Wah!! 3 surprises for 3 princess! Kami decide nak surprisekan bila nak check out dari Bangi Waterpark. Team Bangi Waterpark sporting habis sebab tolong simpankan di kaunter pendaftaran lobi supaya bila kami check out, mudah untuk ambil dan surprisekan mereka. 


Bila semua semua dah check out, ibu dan mummy ke kaunter pendaftaran untuk ambil surprise bouquet untuk diberikan pada puteri - puteri kami. Ayah dan Papa pulak siap sedia dengan phone untuk shoot video dan gambar serta make sure semua dalam kawalan al maklumlah anak ramai. Haha! Bila puteri - puteri tengok di tangan ibu ada jambangan coklat yang dihias cantik, terus masing - masing tersenyum sipu dan muka excited nak ambik! Haha! And Alhamdulillah Amani, Ardini dan little Amani suka surprise kami! Yeayyyy!!

Terima Surprise Delivery Daripada MY BALLOON

Kadang - kadang buntu nak buat surprise untuk anak - anak, suami, isteri, bonda atau rakan karib. Bukan apa, bila nak surprisekan orang. ada banyak benda nak fikirkan termasuklah tempat, kos untuk dekorasi, pembelian hadiah, masa, serta jambangan surprise yang ingin diberikan. Untuk mereka yang berada di Kuala Lumpur, Selangor, Melaka dan Negeri Sembilan, MY BALLOON boleh membantu korang untuk membuat surprise delivery serta dekorasi majlis untuk meraikan mereka yang tersayang.


Gubahan untuk surprise delivery, korang boleh pilih atau request nakkan dalam lingkungan budget korang. Nak belon ke taknak belon ke. Nak coklat sahaja atau coklat beserta bunga segar. Mahukan teady bear bersama coklat. Atau apa sahaja yang korang mahukan, team MY BALLOON akan realisasikan impian surprise korang tu. Kalau takde idea, pun takde hal lah! Bagitahu je tema yang korang mahukan kemudian, MY BALLOON akan settlekan semuanya. Mudahkan?

3 Sebab Kenapa MY BALLOON Menjadi Pilihan Ramai


Gee dengan Mek memang suka servis penghantaran daripada MY BALLOON. Bila kami request untuk menghantar ke Bangi Waterpark, terus mereka bersetuju mengikut lokasi yang kami tetapkan serta masa yang diberikan. Gee sangat recommendkan servis surprise delivery diaorang sebabnya bila tengok gambar kat Instagram dan Facebook, ada banyak sangat pilihan bentuk surprise yang korang boleh pilih. 


Jom Gee kongsikan 3 sebab utama kenapa korang kena gunakan servis daripada MY BALLOON ni :

1. Customize Tulisan Pada Belon


Pasti lebih bermakna kalau namaku ditulis pada belon surprise itu. Eh! Tu contoh. Hahaha! Korang boleh request tau nak tulis apa kat belon. Biasanya kita tulis kat kek kan? Tu dah lapuk dah. Kahkah! Sekarang, belon pun boleh customize tulisan. Menarikkan?

2. Boleh Delivery ke Kuala Lumpur, Selangor, Melaka & Negeri Sembilan


Jarang - jarang kita dengar surprise delivery cover kawasan sampai 3 ke 4 negeri! So kalau kita duk jarak jauh, boleh je hantar MY BALLOON untuk surprisekan yang tersayang. MY BALLOON menyediakan servis penghantaran ke Kuala Lumpur, Senawang, Melaka, Shah Alam, Putrajaya serta lain - lain kawasan disekitarnya dengan caj yang berpatutan.

3. Boleh Request Mengikut Budget


Yang ni paling best! Tak semua ada budget banyak nak buat gubahan surprise yang besar besar. Tapi walau ada budget yang sedikit, korang pun boleh buat surprise untuk mereka tersayang dengan servis daripada MY BALLOON ni. Serendah RM 30, pasti si dia gembira menerima surprise dari korang. 


Ramai Yang Sudah di Surprisekan Oleh MY BALLOON!!






Servis Yang Mantap Untuk Kumpulan dan Organisasi Yang Besar!






Surprisekan Yang Tersayang Dengan MY BALLOON!


Terbaik servis surprise delivery dari MY BALLOON! Korang yang berada di sekitar Kuala Lumpur, Selangor, Melaka dan Negeri Sembilan boleh mendapatkan servis mereka daripada maklumat yang Gee nyatakan kat bawah ni ye. Thank you MY BALLOON and Mek Yunie untuk surprisekan birthday Amani dan Ardini. They love it so much!!




Email : bgok_rich@yahoo.com.my

Hubungi : 016 - 291 9242

You Might Also Like

22 komen

  1. harap harap birthday nanti dapat suprise hahaha

    ReplyDelete
  2. Birthday i pun ada surprise jugak dari my friend college dulu,siap bagi cincin bentuk jam tu

    ReplyDelete
  3. Wahh..seronoknya amani & ardini dapat cokelat & ballon..Happy birthday sayang..

    ReplyDelete
  4. mekasih sis gee! nak try reccee harga ni, hehe teringin nak buat surprise hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. welcome aira!!selamat surprisekan mereka yang tersayang!Hehe

      Delete
  5. Senyum lebar amani ardini hihihi..

    ReplyDelete
  6. bagus gak suprise cam ni ye, bg anak2 coklat dr flower xleh makan... gd idea, nak bg tuk kakngah konvo... nice sharing

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aah kak..atau boleh bagi bear! Boleh simpan!hehe

      Delete
  7. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  8. Seronoknya birthday suprise camnie..

    ReplyDelete
  9. mewek ardini senyummm,,hihi syok dapat suprise tu

    ReplyDelete