BEAUTY

Kulit Cerah Dan Flawless Dengan Haura Miracle Bright

September 30, 2018
Assalamualaikum 💜

Hi korang! Korang pernah tahu tak ada produk untuk cerahkan kulit dan bagi kesan awet muda hanya dengan kemam - kemam sahaja! Sekarang bukan susah nak dapatkan kulit yang sihat. Korang hanya perlu pastikan produk pencerahan yang korang nak ambil itu produk yang selamat, halal dan berkesan untuk kecantikan serta kesihatan kulit.


Gee suka gunakan produk lebih kepada kesihatan terlebih dahulu. Ini kerana bagi Gee bila dah dalaman kita sihat, baru akan menyerlahkan kecantikan luaran itu. Bukan lah kata nak cantik seperti Siti Nurhaliza, Fazura, Maya Karin... Cuma biarlah dapat kulit yang sihat, tiada cela jerawat dan jeragat, kulit lembab dan juga selesa untuk berhadapan di khalayak ramai. Ini boleh membantu kita jugak tau untuk rasa lebih confident! 

Kalini Gee nak share dengan korang berkenaan produk yang berwarna pink, yang mempunyai serbuk yang sangat sedap sehinggakan korang kena sorokkan daripada anak - anak kecil. Haha!! 

Kulit Sihat dan Cantik Dengan Haura Miracle Bright


Haura Miracle Bright merupakan produk kecantikan dan kesihatan yang dimiliki oleh Bumiputera Malaysia di mana ia selamat dan mendapat sijil kelulusan halal. Ia juga dikilangkan di kilang mempunyai taraf GMP di mana setiap produk yang dihasilkan mengikut standard dan piawaian kebersihan yang telah ditetapkan. 



Ramuan utama yang terkandung di dalam Haura Miracle Bright pula terdiri daripada ekstrak biji anggur, ekstrak delima, ekstrak sakura, ekstrak rasberry dan Vitamin C. Ramuan - ramuan ni bukan sahaja baik untuk cantikkan kulit malah elok juga untuk kesihatan dalaman.

Manfaat Ramuan Utama Haura Miracle Bright


⦿ Ekstrak Biji Anggur
⦿ Ekstrak Delima
⦿ Ekstrak Sakura
⦿ Ekstrak Rasberry
⦿ Vitamin C

Khasiat dan Manfaat Haura Miracle Bright



Tengok ramuan dia macam best kan? Patutlah Gee makan 1 sachet rasa macam tak puas! Sedap sangat! Jom Gee share apa bagusnya kalau amalkan Haura Miracle Bright ni.

⇒ 8X lebih cerah dgn khasiat glutathion.
⇒ Memberi kesan seawal 3hari.
⇒ Mencerahkan dan mencantikkan kulit. 
⇒ Memutihkan kulit muka dan seluruh badan. 
⇒ Melembut, melembap dan mengawal minyak pada kulit. 
⇒ Menghapuskan jerawat. 
⇒ Anti penuaan, pigmentasi dan jeragat. 
⇒ Meningkatkan pengeluaran kolagen semulajadi. 
⇒ Awet muda dan anti kusam. 
⇒ Memperbaiki sel kulit mati dan mengecilkan liang pori. 
⇒ Melawaskan pembuangan sekaligus dapat membuang toksin dalam badan.

Cara Pengambilan Haura Miracle Bright


Cara pengambilan Haura Miracle Bright ni sangat mudah tau! Korang ambil 1 sachet kemam - kemam je sebelum makan. Korang boleh ambil waktu makan pagi ATAU waktu malam sebelum tidur. Korang boleh tengok video yang Gee sediakan ni!


Apa Kata Mereka Yang Dah Cuba!






Dapatkan Haura Miracle Bright Untuk Kulit Yang Lebih Sihat!!


Formula Haura Miracle Bright daripada 100% ekstrak buah - buahan ini sememangnya terbaik!! Produk ni pun takde kolagen tau! Semua dari bahan semulajadi! Korang nak flawless dan yang penting kesihatan kulit terjaga dengan Haura Miracle Bright? Korang boleh hubungi info kat bawah ni :


WhatsApp : 012 9249130







You Might Also Like

4 komen