BEAUTY

IMAAN Fruitea Daily Detox | Teh Kurus Yang Sedap

September 08, 2018
Assalamualaikum💗

NAK DETOX CEPAT DAN BERKESAN? Korang tahu tak detox itu sangat penting untuk kesihatan dan kecantikan kita? Detox ini merupakan proses untuk membuang toksin serta kotoran yang ada dalam tubuh badan kita. Pada kebiasaannya pembuangan toksin ini terjadi melalui sistem pembuangan dan juga melalui aktiviti senaman yang mengeluarkan peluh.


Namun, kegagalan bersenam serta masalah sembelit akan membuatkan berat badan semakin bertambah, tubuh badan menjadi lesu, kulit yang tidak sihat serta mudah dijangkiti penyakit. Selain itu, cara pemakanan seseorang juga mempengaruhi kadar toksin di dalam badan. So kalau korang nak dapatkan berat badan yang ideal korang kena jaga pemakanan atau ikuti tips mudah kurus seperti di bawah ni.

5 Tips Kurus Dengan Cepat dan Berkesan

1. BANYAKKAN MINUM AIR PUTIH

Cara terbaik untuk detox kotoran di dalam badan adalah dengan meminum air kosong sekurang - kurangnya 8 gelas sehari. Korang bukan sahaja dapat kuruskan badan malah akan peroleh kulit yang cantik dan lembab. Dengan meminum air kosong yang mencukupi korang juga dapat mengelakkan sembelit. Pasti korang kurus dengan cepat sekiranya proses pembuangan yang lancar serta toksin dapat dikeluarkan secara semulajadi daripada tubuh badan. 

2. BANYAK MAKAN BUAH - BUAHAN


Buah - buahan mempunyai 1001 khasiat dan manfaat untuk kesihatan dan kecantikan. Untuk kurus dengan cepat, korang boleh juga gantikan buah sebagai snek ringan ketika anda lapar. Salad buah merupakan menu yang sedap dan menyihatkan kerana korang boleh campur pelbagai jenis buah - buahan di dalam satu mangkuk. Pasti rasanya lebih enak dengan pelbagai perisa masam dan manis buah - buahan.

3. ELAKKAN MAKANAN YANG BERAT PADA WAKTU MALAM


Tabiat makan pada waktu malam ini boleh mendatangkan masalah kegemukan. Ini kerana badan memerlukan sekurang - kurangnya 4 jam untuk melakukan proses penghadaman. Korang kena rancang untuk makan malam selewat - lewatnya jam 7 petang supaya apabila korang tidur, makanan  sudah pun diproses dan bukan menjadi lemak dalam badan. 

4. MENGAMALKAN SENAMAN RINGAN SETIAP HARI


Korang nak cepat kurus mestilah mengamalkan senaman ringan setiap minggu. Rutin senaman ini sangat penting untuk melancarkan peredaran darah, menyihatkan jantung serta menghilangkan tekanan kerja. Namun ramai yang tidak mempunyai waktu untuk bersenam dan kesannya badan menjadi lesu dan mengundang penyakit yang tidak diingini.

5. MENGAMALKAN IMAAN FRUITEA DAILY DETOX


Kalau korang nak tahu Gee dah habiskan beberapa uncang teh detox daripada Imaan Suci World. Sejak mengamalkan Teh Detox Zero Belly ini, nak membuang pun mudah. Takde dah sembelit sampai 3 hari. Harap - harap pasni mudah lagi nak turunkan berat badan. Hehe. Jom Gee share lebih details tentang Zero Belly daripada Imaan Suci World ini.

Apakah Zero Belly Fruitea Detox?

Zero Belly Fruitea Detox ini merupakan salah satu produk yang dikeluarkan oleh Imaan SUci World yang halal dan selamat untuk diamalkan. Bahan - bahan yang terkandung di dalam Imaan Fruitea Daily Detox ini adalah 100% daripada gabungan dauh teh serta buah - buahan terpilih iaitu Mulberry, Passion Fruit, Soursup dan Candle Bush.



Zero Belly Fruitea Detox menjadi pilihan ramai wanita kerana baunya yang wangi, rasa yang sedap serta sangat membantu untuk mendapatkan berat badan idaman. Dengan mengamalkan Zero Belly ini badan korang akan melakukan proses detox dengan mudah dan dalam masa yang sama badan korang juga menikmati khasiat - khasiat yang terkandung di dalam Zero Belly ini.

Khasiat Yang Terkandung di Dalam Zero Belly Fruitea Detox



Zero Belly Fruitea Detox daripada Imaan Suci World ini telah mendapat kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia ( KKM ) serta disahkan selamat oleh Melaka Biotechnology Corporation. Pelbagai manfaat dan khasiat yang korang dapat nikmati dengan pengamalan Zero Belly ini secara konsisten. Antaranya ialah :

➤ Membantu mengempiskan perut yang buncit.

➤ Membantu menyelesaikan masalah obesiti.

➤ Melawaskan perut dan menjadikan badan berasa ringan.

➤ Membantu menyelesaikan masalah sembelit.

➤ Membantu membuang angin dalam badan.

Cara Penggunaan Zero Belly Fruitea Detox


Zero Belly Fruitea Detox sangat mudah diamalkan. Caranya hanya rendamkan uncang teh di dalam cawan atau mug yang berisi air panas. Cara pengamalannya adalah seperti berikut :

⟶ Tujuan Pencernaan : 1 uncang sehari.

⟶ Tujuan Menurunkan Berat Badan : 2 uncang sehari.

⟶ Tujuan Mengekalkan Berat Badan : 3 kali seminggu.

Zero Belly Fruitea Detox tidak digalakkan untuk wanita yang mengandung. Ibu yang menyusu pula dibenarkan untuk mengamalkan Zero Belly. Usia yang boleh mengamalkan teh detox ini adalah 7 tahun ke atas.  

Jom lihat video Gee share cara untuk minum Zero Belly Fruitea Detox ini.




Testimonial Mereka Yang Dan Mencuba!








Jom Amalkan Zero Belly Sekarang!!

Gee dah mula mengamalkan Zero Belly Fruitea Detox daripada Imaan Suci World ni. Selepas lahirkan anak ke 4 agak susah nak turunkan berat badan. So lepas ni tak perlu risau dah toksin dalam badan sebabnya Gee ada teh detox Zero Belly ni untuk mudahkan proses detox setiap hari. Korang yang ingin mencuba atau perlukan maklumat lanjut boleh hubungi info di bawah.






TELEFON : 019 286 2828 | 013 234 4848







You Might Also Like

6 komen