REVIEW

Tshirt Design Sendiri Murah Hanya Di Tiptoptee Printing

August 09, 2018
Ramai juga buntu apabila memikirkan tempahan t shirt untuk jumlah yang banyak. Sekarang, t shirt design sendiri ni bukan sahaja digunakan semasa hari keluarga, malah ketika majlis kenduri kahwin dan majlis makan - makan pun ramai yang tempah untuk di pakai oleh pasukan kerja kenduri atau ahli keluarga. 



Selain itu, ramai juga yang suka memakai t shirt design sendiri ini ketika bercuti bersama keluarga atau rakan - rakan, ketika majlis formal atau tidak formal, konvoi, dan sebagainya. T shirt design sendiri ini semestinya akan lebih menarik apabila kualiti kain yang sangat selesa serta harga yang berbaloi - baloi.

TIPTOPTEE PRINTING BAJU DESIGN SENDIRI MURAH


Pasti ramai yang akan terkejut harga tshirt di Tiptoptee Printing serendah RM 11.50 sahaja. Tiptoptee Printing beroperasi di Kuala Lumpur dan sedia menerima tempahan dari seluruh negara melalui tempahan online whatsapp. Semuanya sangat mudah dan cepat apabila team Tiptoptee Printing sangat komited untuk menyiapkan design yang dikehendaki oleh pelanggan dalam tempoh masa yang cepat.

Apa Istimewanya Tiptoptee Printing?



Pasti ramai yang ingin tahu apa lebihnya Tiptoptee Printing ini kan? Jom gee kongsikan dengan semua.

1. Harga yang murah

Dengan harga serendah RM11.50 korang dah boleh sehelai tshirt yang di designkan mengikut citarasa korang. Cuba kalau tempah untuk satu kumpulan yang besar, mesti kadar penjimatan yang berganda - ganda. 

2. Kualiti kain yang sejuk

Kualiti kain memang terbaik! Anak - anak pakai seharian pun masih selesa tak panas dan tidak bebau. Kalau nak pakai untuk aktiviti luar di bawah panas terik pun sangat digalakkan sebab memang korang akan selesa sepanjang hari.

3. Design terkini mengikut citarasa pelanggan

Menariknya, Tiptoptee Printing sangat mementingkan citarasa pelanggan mereka. Korang boleh request design, warna tulisan, logo atau apa - apa bentuk design yang korang nak. Sekiranya anda buntu, team Tiptoptee Printing akan reka design berdasarkan apa kehendak korang. Sangat mudah bukan?

4. Tempoh masa yang cepat

Walaupun anda menempah dengan kuantiti yang banyak, team Tiptoptee Printing akan berusaha untuk menyiapkan dalam tempoh yang segera. Siap cepat bukan bermakna kualiti kain tiada ye, tetapi apa yang korang dapat memang kepuasan yang maksima.

5. Size yang pelbagai

Korang boleh tempah size baju seawal bayi baru lahir sehingga ke size XXXXL! One stop centre!! Korang satu family boleh tempah baju yang sama di Tiptoptee Printing untuk pelbagai jenis size. Sangat mudah untuk mereka yang ingin menempah baju untuk hari keluarga di mana ahli - ahli keluarga terdiri daripada pelbagai size badan.


Ramai Yang Berpuas Hati!

Nak tempah t shirt design sendiri yang murah hanya di Tiptoptee Printing. Ramai pelanggan sangat berpuas hati dan sudah repeat order berkali - kali. Buat apa nak cari yang lain sedangkan yang terbaik dah ada kan? Jom kita lihat gambar mereka yang menempah t shirt dengan team Tiptoptee Printing.







Tempah T shirt Design Anda Sekarang!

Anda belum terlambat! Segera hubungi team Tiptoptee Printing dan realisasikan design yang korang mahukan pada sehelai baju t shirt. Korang hubungi maklumat di bawah untuk info lanjut.



DESIGN BAJU MURAH | TIPTOPTEE PRINTING



WhatsApp : 019 9009837






You Might Also Like

11 komen