FESYEN

Tudung Raya Best dari SOFEAROSE

May 12, 2018
Susahnya nak cari shawl raya yang labuh, bidang besar, kain tak jarang dan terbentuk elok pada muka. Semestinya Gee salah seorang dari mereka yang suka memakai shawl / selendang panjang. Kalau pakai shawl lagi cepat Gee bersiap sebab mudah dan lagi mudah kalau menggayakan THALIA MERMAID CHARMING SERIES keluaran exclusive daripada SOFEAROSE.


INSPIRASI THALIA MERMAID

Populasi penyu semakin menurun dan ini menunjukkan bahawa kepupusan penyu bukan perkara mustahil.  Bagi meningkatkan kesedaran dalam ancaman yang dihadapi penyu, SofeaRose telah berkerjasama dengan SEATRU (Unit Penyelidikan Penyu Universiti Malaysia Terengganu) dalam kempen memulih dan memelihara penyu. 

SEATRU bermula pada tahun 1984 apabila penyelidikan Penyu Belimbing di Rantau Abang dimulakan. " Jika kami tidak melakukan sesuatu untuk memelihara penyu, pada masa hadapan kita hanya dapat melihat penyu hanya di muzium-muzium. "


Bagi membela nasib alam semulajadi, SofeaRose akan menyumbangkan sebahagian jualan dari koleksi Mermaid kepada program ‘SEATRU – Adopt a Turtle’ bagi menyokong pemuliharaan penyu. 

Semua wanita di dunia ini tahu, Puteri Duyung merupakan seorang wanita yang sangat cantik dengan perwatakan lemah-lembut, penyayang dan periang. Ini membuatkan ramai wanita mengkagumi dan mengimpikan untuk menjadi seperti Puteri Duyung.

LAHIRNYA KOLEKSI TUDUNG SERTA PAKAIAN RTW DARI SOFEAROSE

Tidak terkecuali wanita-wanita di SofeaRose, mereka telah berusaha menghasilkan koleksi tudung serta pakaian Ready To Wear (RTW) dan juga koleksi Raya tahun 2018 yang diinspirasikan oleh kecantikan Mermaid!

Gee telah mencuba koleksi tudung berinspirasikan ikan duyung ini yang diberi nama Thalia Mermaid Charming Series. Sangat exclusive Thalia Mermaid ini apabila sampai di tangan dengan kotak yang sangat elegan! Walaupun beli shawl bukan harga 3 angka, tapi packagingnya mengalahkan tudung berharga ratus-ratus! 


Box dari SofeaRose ini sangat cantik dan sesuai juga dihadiahkan untuk yang tersayang. Riben exclusive dengan nama SofeaRose sangat cantik tersimpul memberi elemen kejutan dan moment yang sangat indah bagi si penerimanya. 


Tudung bercetak dari SofeaRose ini juga dilengkapi dengan Charm Exclusive pada sudut tudung. Memang lain dari yang lain sungguh tau!! 


Apa yang menjadi Gee jatuh cinta pada koleksi tudung dari SofeaRose ini adalah materialnya yang diperbuat daripada Satin Matte berteknologi tinggi. Bila kita pakai, di bahagian muka memang tidak membulat! Haha! Kemudian, korang akan terasa wowww bila lihat kain dia terjatuh cantik bila kita melilit.


Terdapat 3 koleksi yang berinspirasikan Puteri Duyung ini. Pertama seperti yang Gee pakai iaitu Thalia Mermaid Charming Series, keduanya diberi nama Diona Mermaid Enchanted Series dan ketiganya adalah Merlissa Mermaid Bawal Pleated Diamond.


Mencuba sesuatu yang luarbiasa, SofeaRose  merakamkan video seorang Puteri Duyung memakai tudung Diona berenang di dalam air >>>  https://www.youtube.com/watch?v=543SV9nKLIk 

Selain koleksi tudung, SofeaRose juga mengeluarkan koleksi Ready To Wear ( RTW ) dan 13 Baju Raya Mermaid. Antaranya Baju Mini Kurung, Baju Kurung Moden, Jubah, Baju Kurung Kedah dan beberapa lagi.


MEMBELI SAMBIL MENDERMA

Dengan setiap pembelian koleksi Mermaid SofeaRose ini, korang juga secara tidak langsung telah membantu dalam kempen memulih dan memelihara penyu ini.

Koleksi Mermaid SofeaRose ini berharga dari RM59 hingga RM419 dan sebahagian dari duit anda akan digunakan untuk tujuan pemuliharaan penyu.


Dengan setiap pembelian RM100 keatas, pelanggan secara langsung akan didaftarkan sebagai Ahli SofeaRose dengan PERCUMA seumur hidup dan mendapat potongan 20% untuk setiap koleksi SofeaRose.

Untuk urusan pembelian serta sebarang pertanyaan, korang boleh hubungi :

LAMAN WEB : www.sofearose.com
TELEFON : 019 – 635 0313 (Teha)

ALAMAT : SofeaRose, Wisma Qzara, Jalan Nelayan 19/B, Seksyen 19, Shah Alam, 40300, Selangor

You Might Also Like

10 komen

  1. Nampok lawo sangat.. Kena dengan kak gee.. Warna dia lembut 😍

    ReplyDelete
  2. Cantik tudung tu..sesuai dengan kak gee

    ReplyDelete
  3. oo yang ni la kan yg save the turtle tu. nmpk kain elok

    ReplyDelete
  4. Memang cantik sangat tudung tu kan.. kita boleh gayakan dengan macam-macam gaya

    ReplyDelete
  5. fuuhhh... lawanyaaaa!!! dah nampak macam model dah sis gee menggayakannya

    ReplyDelete
  6. mmg best tudung tu..mmg terletak jer kan

    ReplyDelete
  7. Cantiknya..memang suka warna lembut n pastel macam ni. Nampak lebih ayu. Paling penting bab usahasama tu. very nice project!

    ReplyDelete
  8. lawa la ... boleh share use and care utk tudung ni?

    ReplyDelete