REVIEW

Mudahnya Mencari Birthday Gift di PRINTCIOUS

May 22, 2018
Terujanya Gee akhirnya penyelesaian untuk mencari idea hadiah harijadi untuk anak - anak dah jumpa! Bosan juga bila tiap kali birthday, nak kena belikan mainan, alatulis sebab itu je yang mudah dibeli di pasaraya. Tu pun kena spend masa untuk keluar ke pasaraya sehinggakan nak surprisekan pun tak menjadi. Haha!!

Sekarang, semuanya sangat mudah!! Ada pelbagai pilihan hadiah yang boleh dipilih, menjimatkan masa, menjimatkan duit belanja dan yang paling best adalah korang boleh customizekan hadiah korang!! Amacam? Menarik dan meletop tak? Jom terjah laman web PRINTCIOUS sekarang!!




KENALI LAMAN WEB PRINTCIOUS

Untuk pengetahuan mereka yang masih buntu fikirkan hadiah birthday, hadiah anniversary, surprise gift dan apa - apa hadiahlah untuk mereka yang tersayang, korang belum terlambat! Hehe. PRINTCIOUS ni dah memudahkan 100% kerja korang. Hadiah pulak siap boleh design sendiri lagi. Antara pilihan hadiah yang ada ialah mug, bantal, t-shirt, mouse pad, beg, apron, puzzle, canvas dan macam - macam lagi ada. Memang banyak kalau nak listkan semua. Hehe.

Memang kena sangat tagline PRINTCIOUS iaitu "Precious Gift From Your Heart". 



Gee dah lama sebenarnya nak beli bantal untuk travel yang tertulis nama mereka. Mesti nampak comel nanti. Dengan PRINTCIOUS semuanya sangat mudah hanya dihujung jari je. 

Harga pun sangat murah! Serendah RM 39.90 sahaja u ols bantal ni!! Siap boleh design sendiri lagi mengikut citarasa kita. Bila lagi nak tunjuk bakat kreatif kan? Hihi.

Beli untuk diri sendiri pun okey jugak kan? Gee berkenankan apron di PRINTCIOUS ni. Mana tahu bila pakai apron yang customize nama sendiri, jadi lagi semangat nak masak! Hahaha! I hope so! Kalau nak bagi hadiah pada ibu, adik dan kakak pun sesuai! Sebab apron memang orang guna so tiap kali mereka guna, mestilah ingatan sentiasa ada untuk kita. Bagusnya!!




Sangat mudah caranya!!

1. Korang pilih hadiah apa yang korang suka. Memang banyak sangat pilihan yang ada!


2. Dah pilih hadiah, korang boleh customizekan pulak mengikut apa yang korang suka. Boleh letak gambar dan designkan sendiri!! 

3. Nak tulis kata ucapan? Pon bolehlah! Tulisan pun boleh pilih nak jenis dan size apa. 

4. Submit order dan tunggu je PRINTCIOUS hantar hadiah tersebut pada orang tersayang atau pun diri sendiri. Hehe.

Memang surprise menjadi lah nanti kan? Pihak PRINTCIOUS akan menghantar hadiah yang korang design sendiri tu pada alamat yang korang berikan nanti tanpa kita perlu bersusah payah memikirkan nak surprisekan mereka. Hehe. 

PROMOSI BEST DARI PRINTCIOUS

Menariknya, di PRINTCIOUS akan ada pelbagai promosi yang best best. Sekarang tengah ada sale 30% dan kos penghantaran percuma dengan pembelian minimum RM 50. Korang perlu bayar harga produk sahaja! Jimat sangat dah ni. LAGI!! Sempena Hari Bapa, PRINTCIOUS menawarkan pelbagai pilihan hadiah yang sangat sesuai di berikan kepada kaum bapa ni. Tak perlu susah - susah nak tulis kad ucapan dah, korang hanya tulis ucapan korang di hadiah yang bakal diterima oleh mereka nanti. Menarikkan?


Mesti korang dah dapat idea kan nak bagi hadiah untuk mereka yang tersayang? Agak - agaknya korang nak bagi apa? Kalau bagi mug pun menarik sebab boleh guna di rumah dan juga di tempat kerja. 

Sekiranya korang nak cari Mug Printing di Malaysia, sila contact diaorang wokeh!!
Atau sekiranya korang nak mengadakan parti harijadi dan ingin kawan-kawan tertarik dengan parti korang, Birthday Party Photobooth adalah pilihan yang terbaik!

Untuk info PRINTCIOUS, korang boleh ke :



You Might Also Like

2 komen