LAZADA

Lazada Birthday Festival Blogger Contest

April 24, 2018
Rugi tak grab peluang jarang-jarang ada dari LAZADA ni. Manalah tahu ada peluang Sis Gee menang lagi seperti contest yang lepas. Hehe.


Bersempena dengan anniversary Lazada ke 6 ni, Lazada telah melancarkan " The Birthday Festival Sale "( https://www.lazada.com.my/birthday-sale/ ) bermula 25 hingga 27 April 2018 di mana korang boleh menikmati lebih dari 1000 flash deals, diskaun sehingga 90% atas pembelian pelbagai jenama dan produk, eksklusif vaucher dan pelbagai lagi!

Untuk menyertai contest ini, ada 4 soalan blogger mesti jawab! Jom Gee share dengan korang apa yang akan Gee lakukan sekiranya Gee diberi peluang menjadi party planner untuk Lazada's 6th Birthday Party.

1. Which location would you pick for Lazada's birthday party?

Lokasi yang Gee pilih adalah sebuah pulau. Memandangkan, sambutan harijadi hanyalah setahun sekali tak salah sesekali lari dari kesibukan kerja sekejap. Pulau yang menjadi pilihan hati adalah Pulau Perhentian, Terengganu. 



2. Choose a party theme and pick one or several products on Lazada to decorate the venue.

Tema party ' Beach Party '. Untuk buat party di tepi pantai, Gee bayangkan akan penuh belon atas pasir yang putih bersih, semua having fun dengan aktviti pantai seperti bermain bola tampar pantai, duduk di tepi pantai sembang-sembang, lupa segala kepenatan kerja. 

Antara props yang mesti ada untuk dekorasi birthday party Lazada ini adalah :

Welcoming all the guest to the party!!

Balloons!!

Photo Booth Props Kits!
Ada pelbagai pilihan party goodies di Lazada!
3. Which birthday cake will be served and which products on Lazada can help you prepare it?

Colourful Cake for the celebration!
Terdapat pelbagai rangkaian produk dan jenama di Lazada yang boleh membantu Gee menyediakan kek bersempena Lazada birthday party ini. Antaranya adalah :

Basic untuk baking cake!
Piping Beg!


Cake Toppers!
4. Time to shine, pick your outfit on Lazada!


pemilihan kasut atau selipar yang tepat.

Baju yang simple dan sesuai dengan aktiviti di pantai.
pemilihan tudung yang selesa!

Amacam okey tak kalau Gee jadi party planner? Haha! Korang dah join ke contest ni? Jom ramai-ramai meriahkan lagi Lazada Birthday Festival Blogger Contest!









You Might Also Like

12 komen