Vitamin C & E DIANZ : " Hisap - Hisap Terus Cantik! "

by - March 11, 2018

Wah! Hisap- Hisap Terus Cantik! Memperkenalkan DIANZ, vitamin baru yang lebih advance dan juga 5 kali lebih penyerapan untuk memberikan kesan yang lebih cepat. Vitamin DIANZ didatangkan dalam bentuk kapsul yang berperisa berry gitu. Pertama kali Gee hisap, rasa macam gula-gula masam manis berry! Ni kalau anak-anak tahu ni habis mereka telan! Terus Gee sorok daripada pandangan anak-anak. Haha!


KANDUNGAN DAN FUNGSI DIANZ VITAMIN

>> Vitamin C berasaskan oren untuk merawat parut / jerawat / jeragat.
>> Vitamin E berasaskan Maquiberry untuk melembabkan kulit.
>> Kolagen asli berasaskan ikan talapia untuk kulit lembut dan gebu.
>> Extra Glutathione sebagai antioksida dan menggandakan kesan pencerahan.
>> Ekstrak Ascorbic Acid untuk lebih kuasa penyerapan vitamin dalam tubuh.


Kalau nak mencuba produk kecantikan dan kesihatan semestinya kita nak cari yang halal dan juga produk yang mendapat kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia kan? Korang jangan risau dengan DIANZ VITAMIN ini, ianya merupakan produk muslim dan dikilangkan di kilang yang bertaraf GMP. Lagi membuktikan bahawa DIANZ VITAMIN ini selamat digunakan, produk ini juga telah mendapat kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia ( KKM ) di bawah akta farmasi : MAL16095012NC.

ANTARA KELEBIHAN DIANZ VITAMIN

>>> Baik untuk tumit kaki, rambut dan kuku.
>>> Membantu masalah kulit seperti eczema, jerawat, kulit berminyak dan parut.
>>> Baik untuk strecth mark dan resdung.
>>> Membantu menegangkan kulit, merawat kulit kusam dan tona kulit tak sekata.
>>> Mencerahkan kulit muka dan badan.


Untuk mendapat keberkesanan DIANZ VITAMIN ini, korang harus mengikut cara-cara pemakanan yang betul serta pastikan ianya yang asli. Terdapat beberapa pantang larang penggunaan DIANZ VITAMIN ini yang perlu dituruti.

PANTANG LARANG DIANZ VITAMIN

>> VITAMIN DIANZ ini sesuai untuk lelaki dan perempuan yang berumur 16 tahun ke atas sahaja.
>> Sesuai untuk ibu mengandung dan ibu menyusu.
>> Sesuai untuk mereka yang berkulit sensitif.
>> Elakkan makanan dan minuman berkafein dan bergas untuk kesan berganda.

TESTIMONI PENGGUNA DIANZ VITAMIN

Ramai yang mempunyai masalah kulit dapat menyelesaikan kemelut masalah mereka dengan mencuba dengan konsisten DIANZ VITAMIN ini. Gee sendiri, selepas 1 minggu Gee makan DIANZ VITAMIN ini terasa sedikit perubahan pada kulit wajah. Kulit Gee terasa lebih lembab dan kulit terasa lebih tegang. Masalah jerawat-jerawat halus pun semakin berkurangan dah. Hehe.

Ni ada beberapa testimoni dari pengguna DIANZ VITAMIN yang telah berjaya. 


Untuk sebarang maklumat lanjut mengenai DIANZ VITAMIN ini korang boleh hubungi mana-mana pautan yang Gee dah sertakan kat bawah ni :

TELEFON : 013-699 9876

Harga Produk : RM 50 ( 30 biji )









You May Also Like

5 komen

  1. Ramai yang dah cuba ni. Tapi ciktie belum lagi hehe

    ReplyDelete
  2. wow nampak sangat berkesan tu testimoni. best nya :D

    ReplyDelete
  3. Senang je nk klit cantik kan. kena mkan vit c. ada dianz ni lg memudahkan kerja kita. tinggal nk hisap2 je

    ReplyDelete
  4. Nnt makin cantik la sis gee kita ni.. cousin liez pun conaume dianz.. liez ni sbb duk bf anak tu hold dulu makan vitamin2 ni.. actually boleh je tp mmg liez risau hihihi

    ReplyDelete