Medic Serum RENOSKIN Penawar Eczema Bebas Kimia

by - March 13, 2018

Kulit yang sihat sangat diidamkan oleh semua orang tidak kiralah mereka tua, muda malah seawal usia bayi lagi kita mahukan anak kita berkulit sihat dan sempurna. Namun ada juga yang tidak dapat mengelak menghadapi masalah kulit sensitif dan eczema. Masalah kulit sensitif dan eczema ini sekiranya dibiarkan, ianya tidak akan sembuh sendiri malah akan menjadi lebih parah lagi. Bila kulit menjadi semakin teruk ianya akan mendorong kepada masalah-masalah kulit yang kronik pula. 

Pada hari ini, teknologi perubatan serta penyelidikan sudah berkembang maju dan canggih. Pelbagai produk dan penyelidikan telah dibangunkan bagi mencari penyelesaian setiap masalah kulit terutamanya kulit sensitif dan eczema ini. 


RENOSKIN Medic Serum merupakan produk generasi terkini hasil penyelidikan saintifik khas untuk merawat eczema dan kulit sensitif. Umum dah ketahui rasanya penggunaan produk pada kulit mestilah menggunakan produk yang di luluskan Kementerian Kesihatan Malaysia ( KKM ) demi menjamin kebersihan dan cara pembuatan yang betul. Renoskin Medic Serum didaftarkan di bawah kilang bertaraf GMP dengan nombor pendaftaran KKM : NOT 161106450K.

Antara kegunaan dan fungsi Renoskin Medic Serum adalah :

****  Membantu meredakan eczema dan psoriasis.
****  Melembabkan kulit badan dan muka.
****  Merawat dan mencegah ruam lampin.
****  Merawat jangkitan kulat dan bakteria.
****  Merawat luka melecur.
****  Membantu menyuburkan rambut.
****  Menghilangkan regangan kulit.
****  Memudarkan pigmentasi.
****  Memudarkan parut.
****  Merawat gatal-gatal, merah dan alahan pada kulit.


Menariknya Renoskin Medic Serum di hasilkan dari bahan-bahan semulajadi campuran herba bersama bahan aktif ekstrak Vitamin E dan A, menjadikan ia lebih berkesan 70-80 kali ganda berbanding vitamin sintetik. Ianya kaya dengan pelembab semulajadi. 

Antara khasiat istimewa yang terkandung dalam Renoskin Medic Serum adalah :

EKSTRAK BUAH ZAITUN 

>>>  Merawat dan membuang sel kulit mati.
>>>  Menghilangkan tanda-tanda penuaan kulit kerana kaya dengan anti oksidan.
>>>  Mengatasi masalah kulit berminyak kerana ia mengawal aktiviti kelenjar sebum.

HERBA ROSEMARY

>>>  Melindungi kulit dari cahaya matahari.
>>>  Menggantikan sel kulit yang baru.
>>>  Mempunyai bau aroma terapi yang menenangkan minda pengguna.

EKSTRAK KELAPA ASLI

>>>  Merpercepatkan proses baik pulih kulit.
>>>  Sangat elok untuk mereka yang berkulit kering serta masalah kelemumur.

AGEN PELEMBAB SEMULAJADI

>>>  Penggunaan setiap sapuan akan bertahan sehingga 6 jam untuk mengelakkan kulit gatal-gatal dan kering menggelupas.

ANTI RADANG

>>>  Membantu mengurangkan masalah kulit keradangan kemerahan dan bengkak secara semulajadi.

ANTI BAKTERIA DAN ANTI KULAT

>>>  Membantu menghalang pertumbuhan bakteria dan kulat secara semulajadi.


Renoskin Medic Serum telah mendapat pelbagai testimoni yang positif dari pelbagai lapisan dan golongan pengguna. Cara penggunaan pun sangat mudah iaitu hanya perlu menyapu nipis pada kulit yang bermasalah. Sekiranya tidak merah dan gatal, maka korang bolehlah teruskan penggunaan dengan konsisten setiap 2 kali sehari selepas mandi. 

Jom Gee share beberapa testimonial yang berjaya hasil dari penggunaan yang konsisten. Serum ini selamat untuk jangka masa panjang kerana ianya diperbuat daripada bahan semulajadi tanpa sebarang bahan kimia.








Untuk maklumat lanjut produk, korang boleh hubungi :




ALAMAT : RENOSKIN CARE RESOURCES (HQ)
No. 148 (A), Jalan Teluk Mahang 2,
Batu 5, 25150 Kuantan, Pahang.

TELEFON : 016-490 7155 

You May Also Like

11 komen

  1. Banyak kegunaan renoskin ni.. kena beli untuk disimpan dlm rumah..

    ReplyDelete
  2. Bau dia best ! Guna sebagai pengganti losyen pun boleh

    ReplyDelete
  3. waaa.. bestnya !! selalu jugak tengok pasal renoskin ni tapi tak pernah try.. nampaknya lepas ni kena beli satu..

    ReplyDelete
  4. bagus lah serum renoskin nih

    ReplyDelete
  5. Wah hebat..tak pernah pakai pun serum sbb pakai moisturezer dh pun

    ReplyDelete
  6. tumit kaki kering... cuba sapu.. mmg terbaek :)

    ReplyDelete
  7. testimoni semua hebat..menarik produk ni..

    ReplyDelete
  8. kena beli ni itk rawatan kaki...

    ReplyDelete
  9. Nice produk akak.. bagus tngok serum ni.

    ReplyDelete