Cara Merawat Masalah Resdung Dengan Bahan Semulajadi

March 28, 2018
Assalamualaikum dan hello semua!!


Bila sebut je resdung rasa macam risau dah kot tiba-tiba datang si resdung tu. Gee dari sekolah lagi selalu sangat gatal-gatal mata, telinga, dan tekak. Bila gatal-gatal tu, mata siap sedia berair pastu bersin tak berhenti. Lagi satu bila Gee sapu rumah atau buang habuk mesti tak lama lepas tu pakej resdung ni datang. Seksa juga lah sebab nak menunggu reda tu makan masa berejam jugak. 

Mak Gee pun dah faham bila Gee start bersin nonstop, dia mesti cakap mula lah tu bila main habuk... Hahahaha! Gee pernah buat sekali perubatan yang asapkan kat kawasan muka tu tapi lupa dah tahun bila dan di mana. Memang banyak habuk-habuk putih keluar lepas buat rawatan tu. Kata mereka, kalau banyak habuk putih tu, maka masalah resdung dia agak kronik. Risau juga ketika tu tapi Gee tak pulak ambil apa-apa ubat atau supplements untuk resdung ni. Hehe.


TABLET RESDUNG TOK MELAH PRODUK YANG MUDAH DIAMALKAN

Tablet Resdung Tok Melah merupakan produk resdung istimewa di mana ianya diformulasi khas dalam bentuk tablet supaya mesra kanak-kanak. Ya! Kanak-kanak seawal usia 6 tahun boleh mula mengamalkan Tablet Resdung Tok Melah ni. Korang mesti fikir apa kandungan tablet ini hinggakan kanak-kanak pun boleh makan. Tablet Resdung Tok Melah ini tidak mempunyai kesan sampingan kerana ianya mengandungi bahan semulajadi iaitu habatussauda, kulit kayu manis, epal, delima, rasberi, kurma, oren dan vitamin C.

Sebab tu Gee makan tablet ni rasa masam manis beri gitu. Sedap! Memang anak-anak suka pun sebab rasa dia seakan makan gula-gula. Selain kanak-kanak, Tablet Resdung Tok Melah ini juga sangat elok diamalkan oleh lelaki dan perempuan, ibu menyusu ( selepas pantang 2 bulan ), ibu mengandung ( usia kandungan 6 bulan ke atas ), yang ada G6PD dan juga mereka yang tiada penyakit kronik serta masalah buah pinggang.


Terdapat cara dan waktu pengambilan Tablet Resdung Tok Melah iaitu :
*** Ambil sebelum tidur.
*** Atau Ambil sebelum sarapan pagi.
*** Atau ketika diserang resdung contohnya ketika hidung tersumbat, bersin tak berhenti, gatal atau bengkak muka akibat alahan makanan laut.

Cara pengambilan : 
** 6 tahun - 1 tablet setiap 2 hari
** 7 - 9 tahun - 1 tablet setiap hari
** 10 - 12 tahun - 1 atau 2 tablet setiap hari
** Remaja dan dewasa - 2 tablet sehari atau ketika perlu sahaja

Gejala-gejala resdung
 Antara 8 khasiat Tablet Resdung Tok Melah adalah :

1. Menghentikan kegatalan hidung, telinga, mata, tekak serta badan.
2. Menghentikan kekerapan bersin dan melegakan hidung tersumbat.
3. Meningkatkan prestasi imunisasi badan dan sistem pernafasan.
4. Anti radang serta melegakan selsema.
5. Mencegah serangan asma .
6. Mengurangkan kolestrol dan anti toksid.
7. Merawat jerawat di wajah dan badan akibat resdung.
8. Membantu mengurangkan masalah kelemumur berkerak.

DAPATKAN SABUN RESDUNG TOK MELAH UNTUK MANFAAT BERGANDA


Korang akan memperolehi kesan berganda sekiranya mengamalkan juga Sabun Resdung Tok Melah ini. Sabun ini dirumus khas dari bahan semulajadi seperti kulit kayu manis, essential oil cengkih dan ekstrak kunyit. 

Kebaikan Sabun Resdung Tok Melah :

*** Dapat mengurangkan masalah kegatalan di muka, hidung dan mata.
*** Mencerah dan melembabkan kulit wajah.
*** Menghaluskan dan menganjalkan kulit wajah.
*** Mengecutkan jerawat.
*** Mengembalikan kulit ke tona asal.
*** Mengurangkan cela pada wajah.
*** Mencegah kedutan dan kulit kusam.


Bila Gee buka plastik Sabun Resdung Tok Melah ni semerbak bau cengkih. Segar sungguh! Gee guna juga untuk bersihkan muka. Buih sabun ni sangat lembut dan Gee guna diseluruh wajah. Kesan dia? Selepas di bilas, kulit muka terasa licin dan bersih je. Tak rasa pedih pada kulit muka dan juga kulit jadi sangat lembut!

TESTIMONI PENGGUNA

Alhamdulillah, produk Tablet Resdung Tok Melah dan juga Sabun Resdung Tok Melah berjaya merawat dan mengubati masalah resdung bagi mereka yang dah mencuba dengan yakin dan konsisten. Meh Gee share beberapa maklum balas daripada mereka.






Jom dapatkan Tablet Resdung Tok Melah dan juga Sabun Resdung Tok Melah. Beli sebotol tablet dan seketul sabun boleh dikongsi guna untuk seluruh keluarga. Jimat kan? 

Harga :

Tablet Resdung Tok Melah 
RM 49.00 ( WM )
RM 59.00 ( EM )

Sabun Resdung Tok Melah
RM 29.90 ( 50g )
RM 15.90 ( 20g )

>>> PROMOSI TERHAD 2000 UNIT : Setiap pembelian Tablet Resdung Tok Melah, anda yang terawal akan diberikan PERCUMA Sabun Resdung Tok Melah yang bernilai RM 15.90 <<<



Untuk sebarang maklumat lanjut serta urusan pembelian, korang boleh hubungi pautan di bawah ni :

TELEFON :  013 4942566






4 comments:

  1. Suka kapsul dia memang melegakan hidung dan rongga yang tersumbat dan sabunnya tu wangi.. 😍

    ReplyDelete
  2. cik nor pun guna gee..brkesan..hari2 kluar kahak..bersin pun kurang dah..:)

    ReplyDelete
  3. Busyra dh penah cuba produk ni akak. Boleh tahan okay.. kena amalkan slalu. InshaAllah sembuh sikit2..

    ReplyDelete
  4. Pengguna tegar kat rumah ni asben dan anak no3
    Hsben yg dulu kurang percaya dgn supplement pun skrg percaya sbb dia jarang semput lps ambik ni, lg seronok sbb dh boleh mkn seafood katanya

    ReplyDelete

Powered by Blogger.