BEAUTY

Cabaran Kulit Bebas Jerawat Dalam Masa 2 Minggu Dengan EUCERIN PROACNE SOLUTION

March 29, 2018
Apabila kita wanita berdepan dengan masalah jerawat walaupun sebiji yang singgah mesti terasa serba tak kena walaupun muka dah ditutup dengan foundation atau make up. Jerawat ni juga boleh menyebabkan kulit muka akan lagi bermasalah apabila tangan dah menggatal nak picit sehingga meninggalkan kesan parut. Bertambah teruk lagi, pengguna akan mencuba pelbagai produk untuk menghapuskannya tanpa usul periksa bahan kimia yang boleh menyebabkan kulit menjadi semakin kering. 

Bagi mengatasi dan menghindari masalah jerawat ini menjadi semakin teruk, Gee menyahut cabaran Bebas Jerawat selama 14 hari dengan menggunakan Eucerin ProACNE Solution A. I. Clearing Treatment di mana ianya merupakan salah satu jenama dermo-kosmetik paling dipercayai di seluruh dunia.


Eucerin ProACNE Solution A. I. Clearing Treatment ini diformulasikan dengan bahan-bahan aktif yang terbukti berkesan untuk mengurangkan jerawat dalam tempoh masa hanya 2 minggu tanpa mengeringkan kulit. 

Formula yang mengawal kerengsaan untuk kulit lebih licin dan sihat terdiri daripada :

**** 10 % Hydroxy Complex, kombinasi tiga ejen pengelupasan yang berkuasa tinggi iaitu AHA, BHA dan PHA yang membantu memperbaharui kulit muka, membersihkan pori, mengurangkan bakteria yang menyebabkan jerawat serta menanggalkan sel kulit mati.

**** Licochalcone A, merupakan bahan anti radang yang boleh mengurangkan kemerahan pada wajah.

**** Dexpanthenol, yang terhasil daripada vitamin B5 merupakan pelembab yang mengekalkan kandungan air dalam wajah untuk meningkatkan daya tahan kulit serta melindunginya daripada pencemaran alam sekitar.



Cara penggunaan Eucerin ProACNE Solution A. I. Clearing Treatment adalah pada waktu malam setelah muka dibersihkan sebelum tidur. Kulit muka Gee mempunyai masalah jerawat-jerawat kecil di sekitar pipi dan dahi serta masalah bintik-bintik hitam di bawah hujung mata. Jerawat besar ada juga sesekali singgah cuma tidaklah sekerap jerawat kecil ni. Gee sapu Eucerin ProACNE Solution A. I. Clearing Treatment di sekitar jerawat-jerawat kecil dan juga bintik-bintik hitam. Bau dia tidaklah terlalu kuat dan tekturnya sangat ringan di kulit serta tidak melekit. 

Gambar tanpa filter atau sebarang make up.
Minggu pertama Gee mencuba Eucerin ProACNE Solution A. I. Clearing Treatment, jerawat-jerawat kecil mula menghilang dan jerawat baru tidak pula datang menyinggah di muka. Sehinggalah tiba ke hujung cabaran hari ke 14, bila Gee lihat perbezaan kulit muka Gee sebelum dan selepas menggunakan Eucerin ProACNE Solution A. I. Clearing Treatment ini, bintik-bintik hitam dah semakin pudar serta kulit muka terasa lagi sihat.



Dengan kesan positif yang Gee dapat daripada cabaran bebas jerawat menggunakan Eucerin ProACNE Solution A. I. Clearing Treatment ini, Gee ingin mengajak korang semua untuk menyertai cabaran ini juga!!

Pengguna di Malaysia boleh mencuba pelembab terbaru untuk kulit berjerawat ini dan menyertai Cabaran Bebas Jerawat Eucerin 14 Hari melalui dua langkah mudah :

** Langkah Pertama : Ambil gambar kulit muka korang pada hari pertama dan juga hari ke 14 selepas penggunaan selama 14 hari.

** Langkah Kedua : Poskan gambar ' sebelum dan selepas ' korang dan kongsi pengalaman korang menggunakan produk ini di Facebook dengan hashtag #EucerinProACNE .


Pemenang berpeluang memenangi hadiah yang sangat lumayan iaitu :

>>> Hadiah Utama : Produk Eucerin bernilai RM 5,000.
>>> Tempat Kedua : Produk Eucerin bernilai RM 2,000.
>>> 5 Pemenang Bertuah : Produk Eucerin bernilai RM 1,000 setiap seorang.

Eucerin ProACNE Solution A. I. Clearing Treatment adalah sebahagian daripada produk penjagaan kulit komprehensif ProACNE yang terdiri daripada pencuci muka, pelembab, scrub, serum dan pelembab siang. 

Bagi mereka yang nak mencuba Eucerin ProACNE Solution A. I. Clearing Treatment ini, korang boleh dapatkannya di farmasi seluruh negara dengan harga RM 62. Produk ini berserta produk lain dalam rangkaian yang sama kini tersedia dalam bungkusan yang diperbaharui.


Jom kita rawat masalah kulit berjerawat dengan Eucerin ProACNE Solution A. I. Clearing Treatment. Untuk maklumat lanjut tentang rangkaian penuh penjagaan muka ProACNE daripada Eucerin, log masuk ke www.eucerin.my atau www.facebook.com/EucerinMy . 


You Might Also Like

2 komen

  1. bijok gee. jadi eucerin.
    dengan mek pun napok sesuai.

    ReplyDelete
  2. kena masuk contest ni..alang2 saya memang pakai produk eucerin

    ReplyDelete