BLOGGER

Rezeki Sis Gee Menang GIVEAWAY HAPPY BIRTHDAY SIS HAWA

February 25, 2018
Alhamdulillah rezeki sungguh dengan blog Sis Hawa kali ni. Nasib baik Sis Hawa buat undian melalu cabutan secara live. Dah lah masa cabutan ni Gee ada sebelah sebab masa tu Gee pergi Kota Bharu jumpa Hawa dan Mek Yunie. Live video ada di blog Sis Hawa. Korang boleh check it out di blog www.sishawa.com wokeh!


Nak tahu apa yang Gee menangi? Korang click je banner kat atas tu k! Lalalalalalaaaa....

Tahniah juga untuk semua yang lain! 

Terima kasih pada Sis Hawa dan juga semua sponsor Giveaway.  

GEE KENAL RAPAT KE DENGAN SIS HAWA?

Gee kenal Sis Hawa dari make over blog, disusuli dengan tempahan domain. Kalau korang nak tahu, nama Sis Gee ni sebenarnya datangnya dari idea Sis Hawa lah sebab semasa pemilihan domain, semua nama yang Gee berikan dah empunya. Dari nama sendiri, nama pendek, nama panjang sehinggakan nama bunga yang Gee berikan semua tak available! Hahahahaa. Bila nama Sis Gee available terus Gee sambar! Jenuhlah nak pikir nama! Hahahahaa.

Daripada situ Gee sentiasa rujuk pada Sis Hawa sekiranya ada yang Gee tak paham dan tak tahu pasal blogging. Lama kelamaan kami jadi semakin serasi! Hahaha! Sehinggalah Sis Hawa menyatakan idea ingin menubuhkan Team Blogger dari Pantai Timur. Daripada idea tulah kami kumpul ahli team blogger pantai timur sekarang. 


Alhamdulillah hari ini, rakan blogger Gee semakin bertambah. Banyak juga Gee bertanyakan pada mereka pasal blogging dan syoknya mereka tak kedekut ilmu langsung! Thank you korang! Walaupun kita tak pernah jumpa, tapi persahabatan sesama blogger boleh terjalin dengan mesra kan?

Alhamdulillah. 


You Might Also Like

7 komen