Balm Bayi Tok Syed : Balm Berasaskan Bahan Semulajadi

January 24, 2018
Korang perasan tak sekarang anak-anak kecil mudah sangat terkena batuk, demam dan selsema. Kat rumah Gee ni ada 4 Geng A nak kena selalu monitor tahap kesihatan mereka. Bila pakej demam ni datang, waktu tidur mereka pun akan sama terganggu. Alhamdulillah dengan adanya Balm yang berasaskan bahan semulajadi ini, urusan Gee bertambah mudah untuk menguruskan kesihatan mereka dengan lebih baik.

Jom gee share info yang sangat best berkenaan  BALM BAYI TOK SYED . 


JOM KENALI BALM BAYI TOK SYED

Balm Bayi ini dikeluarkan oleh TOK SYED DISTRIBUTION ( TSD ). TSD mengeluarkan balm bayi ini kerana kesedaran mereka terhadap produk ibu dan anak yang banyak mengandungi bahan kimia yang merbahaya seperti paraben. Mereka telah melakukan beberapa kajian dan pembangunan produk untuk mengeluarkan produk yang selamat dan bagus untuk kegunaan bayi, kanak-kanak sehinggalah orang dewasa.

TSD sangat mementingkan kualiti serta mutu setiap produk yang dihasilkan. Ianya bermula dengan bahas asas yang digunakan sehinggalah penghasilan produk akhir yang dikilangkan oleh kilang yang bertaraf GMP.


KEISTIMEWAAN BALM BAYI TOK SYED

Balm Bayi Tok Syed ini merupakan keperluan pada semua keluarga kerana ianya dapat membantu MELEGAKAN BATUK, SELSEMA DAN HIDUNG TERSUMBAT. Balm ini bukan untuk digunakan pada bayi sahaja malah ianya SELAMAT DIGUNAKAN UNTUK SEMUA PERINGKAT UMUR. Bertambah istimewanya balm ini, bahan-bahan yang terkandung di dalam balm ini dapat memberi kesan yang baik bagi mereka yang mengamalkannya.

ANTARA BAHAN UTAMA BALM BAYI TOK SYED

1 )   BEESWAX ATAU LILIN LEBAH
  • Merupakan pekatan bahan asli yang dihasilkan dari lebah serta dapat membantu masalah radang kulit.
2 )   MINYAK KELAPA DARA
  • Mempunyai pelbagai khasiat untuk dalaman serta luaran tubuh badan.
3 )   MINYAK BUNGA MATAHARI
  • Diekstrak dari bijinya yang kaya dengan nutrien yang seimbang.
4 )   PATI MINYAK LAVENDER
  • Menjadi agen utama yang berfungsi untuk mengurangkan tekanan serta wangiannya yang menenangkan.



CARA PENGGUNAAN

Penggunaan balm bayi tok syed ni sangat jimat tau! Hanya sapu dan urut perlahan-lahan di kawasan yang Gee nyatakan di bawah ini :


  1. Sapukan balm dan urut perlahan-lahan pada tapak kaki.
  2. Urutan perlahan pada belakang badan.
  3. Urutan perlahan di bahagian dada.
  4. Boleh juga disapu sedikit di bahagian ' T ' muka.
TESTIMONIAL GEE SENDIRI

Beberapa hari yang lepas, Aqil terganggu tidurnya. Dia seperti tak selesa dan ada juga sedikit batuk. Gee ambil BALM BAYI TOK SYED dan urut perlahan di tapak kaki, belakang badan dan juga bahagian dada. Lepas tu Gee tidurkan Aqil macam biasa. Alhamdulillah lena tidurnya sampai ke pagi. 



PELUANG PERNIAGAAN


Tok Syed Distributions juga ada menyediakan peluang pekerjaan bagi surirumah, pelajar atau mereka yang berminat untuk jana pendapatan tambahan. TSD membina konsep rakan niaga untuk mereka yang berminat di mana konsep ini merangkumi satu sistem pengedaran yang lengkap yang dipantau oleh pihak Tok Syed Distributions. Untuk memudahkan rakan niaga, pihak TSD akan menyediakan fasiliti serta bahan pemasaran yang lengkap di samping menyediakan juga bonus tambahan sebagai galakan untuk rakan niaga untuk terus bersemangat. 

CARA UNTUK DAPATKAN BALM BAYI TOK SYED

Terdapat pelbagai cara untuk memudahkan para pelanggan atau bakal rakan niaga untuk mendapatkan info lanjut berkenaan produk BALM BAYI TO SYED ini. Korang boleh klik mana-mana pautan yang Gee kongsikan di bawah ini ye :

LAMAN WEB UTAMA : http://www.toksyed.com/

INFO BALM BAYI TOK SYED : http://www.toksyed.com/product/balm-bayi

SENARAI PENGEDAR : http://www.toksyed.com/stockist




NO TELEFON : 016 8262990



9 comments:

  1. Tengok pada nama balm bayi ingatkan sesuai untuk bayi je rupanya bayi tuek pun boleh eh? Heee

    ReplyDelete
  2. wow.. terbaik balm ni..kna bli ni bagi yang ada anak2 kecil..:)

    ReplyDelete
  3. comelnye model kecik tu....rietta belom pernah cuba lg....

    ReplyDelete
  4. Mmg wajib sapu ntk ank.. x mudah jatuh sakit. Klu selesema pon cepat baik kan.

    ReplyDelete
  5. waa.. best ni !! tak sangka ada produk muslim terbaik macam ni..

    ReplyDelete
  6. senang nak dibawa kemana2.. sapu je calit je hehe..

    ReplyDelete

Powered by Blogger.