GIVEAWAY

Lazada Online Revolution Blogger Contest

December 14, 2017
Assalamualaikum & hi semua!

Last Call! Last Call! Last Call! Blogger mana yang belum join lagi tu jom kita ramai-ramai memeriahkan LAZADA ONLINE REVOLUTION BLOGGER CONTEST ni. Kalau takde email invitation pun boleh je join macam Gee ni hah! Geram-geram je tengok blogger lain join kan, nanti tengok diaorang menang lagi bertambah geramnya! Hahaha.

Syarat yang ditetapkan sangat simple dimple tau! Contest berlangsung dari 1 November 2017 hingga 14 Disember 2017. Yes! Harini merupakan hari terakhir namun tak salah mencuba kan? Mana lah tahu ada rezeki Sis Gee menang contest besar seperti Lazada ni. Boleh terjah kat banner bawah ni untuk ketahui syarat-syarat yang telah ditetapkan oleh Lazada.

<< CLICK BANNER >>
Untuk menyertai contest ini, terdapat 4 soalan yang perlu kita jawab dan story mory. So simple kan?

1. Do you remember the first product that you ever purchased online? What was it and how was your experience? 

Product dari Lazada yang pertama Gee miliki adalah sehelai seluar jeans biru! Ye betul dan seluar jeans tersebut sampai ke harini merupakan seluar kegemaran Gee. Ingatkan beli seluar online tak menepati citarasa rupanya sebaliknya yang berlaku. Pada pendapat Gee kalau nak membeli pakaian melalui jualan dalam talian ini, kita perlu meneliti setelitinya ukuran size badan kita dengan produk pakaian yang hendak dibeli. Ini untuk mengelakkan daripada berlakunya masalah saiz yang tidak betul.

2. Which types of products would you prefer buying online? 

Bagi Gee yang mempunyai anak kecil 4 orang ni semestinya barang kelengkapan anak-anak merupakan keutamaan Gee. Antaranya pampers, baju serta kelengkapan yang lain. 

3. What to you love about online shopping?

Apa yang Gee suka berkenaan dengan online shopping? Semestinya menjimatkan masa dan juga duit! Sangat menjimatkan masa sebab semua produk yang nak dibeli di hujung jari sahaja. Tak perlu dah nak pusing shopping mall nak cari barang yang nak dibeli. Dengan anak kecilnya lagi kan! Menjimatkan duit semestinya disebabkan dengan membeli di atas talian ni kita dapat membandingkan harga dengan lebih cepat dan mudah. 

4. Which products did you buy or are you planning to buy on Lazada during the Online Revolution sales?

Like i said before, my priority is my kids stuff. Makanya Gee merancang untuk membeli set meja tulis yang comel ni yang sangat sesuai untuk Arsyad yang berumur 8 tahun dan juga Amani 7 tahun. Mereka dah sekolah so meja tulis memang sangat penting untuk bagi mereka keselesaan menulis, membaca serta mewarna. 

Lazada online revolution bermula dari 1 November 2017 lagi dan akan berakhir pada hari ini iaitu 14 Disember 2017. Terdapat pelbagai tawaran istimewa dan penjimatan berganda. Jom cepat-cepat klik link sini untuk ketahui lebih info lanjut  >>> https://www.lazada.com.my/online-revolution <<<

You Might Also Like

5 komen