REVIEW

Dapatkan Hadiah Percuma Dengan Tanpa Pembelian

December 13, 2017
Wah ada laman web online shopping baru lah korang!! Sekarang semuanya di hujung jari kan! Senaraikan barang nak di beli, buka aplikasi dalam talian, bayar dan tunggu je barang sampai di depan pintu rumah. Bertambah jimat sebabnya tak perlu beratur membayar, dengan keadaan anak-anak kecil macam Gee ni lagilah kan!


KENALI BIGGLE

Biggle merupakan salah satu laman web yang menawarkan pembelian produk secara online buat semua pengguna. Dengan menggunakan aplikasi Biggle ini, pembeli dapat menikmati pelbagai faedah di antaranya ialah tawaran diskaun yang hebat!! Selain itu dengan menggunakan aplikasi Biggle ini kita dah tak perlu nak screenshot produk untuk berkongsi dengan rakan kerana Biggle menyediakan semua alternatif yang terbaik yang diperlukan oleh pengguna.


TERUJA DENGAN TAWARAN PELBAGAI PRODUK DAN JENAMA

Dalam aplikasi Biggle ni ada pelbagai jenama dan produk yang di tawarkan. Gee cuma perlu taip sahaja jenis produk dan tekan butang carian. Bertambah teruja apabila Biggle juga ada menyediakan diskaun tambahan dan ini dapat memberikan pengguna penjimatan yang lebih banyak!

Gee suka tengok barangan kanak-kanak memandangkan ada anak ramai kan!Haha! Bila buat carian kids terdapat serba serbi barangan kanak-kanak yang ada di tawarkan dengan harga yang sangat berbaloi. Gee berkenan sungguh meja study tu. Dah lah ada fungsi untuk simpan barang malah nak guna untuk buat kerja pun selesa.  

TAWARAN HADIAH PERCUMA

Dapatkan hadiah percuma bersempena pelancaran laman web Biggle ini. Korang tak perlu beli apa-apa barang pun tau!!Tawaran ini tamat pada 21hb Disember 2017. Korang hanya perlu layari laman web Biggle dan dapatkan promocode untuk hadiah percuma ni ( bernilai RM 28 ).

CARA -CARA NAK DAPAT HADIAH PERCUMA :

1. Daftar kat link ni >>> https://biggleapp.com/gifts <<<

2. Dapatkan kod promo.

3. Paste kod promo di page 'Checkout Page'.



TAWARAN LAZADA 12% KOD PROMO

Selain itu jangan lupa dapatkan juga tawaran istimewa Lazada 12% storewide promo code untuk sebarang item. Untuk promo ini tiada syarat pembelian minima juga tau! Masih sempat lagi nak grab sebab tawaran ini sah sehingga 14 Disember 2017 sahaja!!


UNTUK MAKLUMAT LANJUT BOLEH CLICK LINK DI BAWAH INI :

LAMAN WEB : WWW.BIGGLEAPP.COM

FACEBOOK : BIGGLEAPP



You Might Also Like

10 komen