REVIEW

Cream M-Gee Anti Jeragat

October 04, 2017
Assalamualaikum..
Hi semua!

Eh Eh bila masuk umur 30an kan, aku perasan kulit jadi mudah naik jeragat, bintik-bintik hitam & kulit mudah sangat jadi kusam. Kalau tak betul-betul jaga dari awal, masalah kulit ni akan menjadi semakin teruk & semakin susah untuk diubati. Antara faktor yang mempengaruhi kesihatan kulit adalah pemakanan yang seimbang, persekitaran yang sihat dan juga amalan gaya hidup setiap hari.  

Namun, kita semua ada pilihankan untuk merawat & mencantikkan kulit kita. Asalkan apa yang kita pakai sesuatu yang tidak akan memudaratkan kita pada hari esok. 

PRODUK LULUS KKM 

Aku nak kongsi dengan korang apa yang bestnya pasal Cream M-Gee ni. Firstly, Cream ni korang boleh mix dengan apa jua skin care yang korang pakai sekarang. Sangat mudah bila kita tak perlu nak bertukar apa-apa set penjagaan muka kan?Hanya perlu tambah Cream M-Gee dalam rutin sebelum tidur.

DIPERBUAT DARIPADA APPLE STEMCELL TERPILIH DARI SWITZERLAND 

Cream M-Gee dihasilkan daripada Stemcell Apple yang terpilih aje tau!Stemcell ini bertindak balas dalam keadaan gelap sahaja atau senang cerita stemcell ni bekerja waktu malam sahaja. Sebelum tidur, calit-calit kat muka pastu tidur. Esok bangun korang boleh rasa perbezaannya pada kulit wajah korang. 

TESTIMONIAL KULIT WAJAH SEMAKIN GEBU!

PENGGUNAAN CREAM M-GEE untuk 3 minggu pertama haruslah digunakan secara berterusan pada setiap malam. Selepas 3 minggu, korang boleh selang seli dengan krim malam korang. Caranya, 4 malam dengan Cream M-Gee dan 3 malam guna cream malam korang. Sangat jimat kot! Dah kalau memang takde cream malam lain, teruskan je pakai Cream M-Gee setiap malam! The Results will be awesome!! In syaa Allah.. Seminggu pemakaian akan nampak kesan parut serta jeragat semakin pudar dan jerawat mula mengecut!

CREAM M-GEE MAMPU MENGURANGKAN MASALAH KULIT JERAGAT 

MACAM MANA NAK PAKAI?

Mulakan dengan mencuci muka, sapukan toner mengikut produk penjagaan muka korang. Selepas itu, sapu nipis Cream M-Gee pada kulit yang bermasalah kemudian ratakan pada seluruh wajah. Pakai sebelum tidur tau!Hehe. 

TIADA LAGI MASALAH KULIT KUSAM

Cream M-Gee adalah keluaran bumiputera, 100% halal & mendapat kelulusan dari KKM. Tiada bahan-bahan merkuri yang merbahaya, tiada kesan penggelupasan pada kulit wajah sebabnya cream ini diperbuat dengan bahan-bahan semulajadi. 

PARUT JERAWAT PUN SEMAKIN PUDAR
Untuk yang berminat korang boleh contact Mama Hot Suzila ni tau!Sekarang dia ada buat offer. Boleh jugak korang risik-risik produk M-Gee yang lain. Dengarnya ada sabun ajaib untuk hilangkan gelap di celah-celah badan. Wah!!

FACEBOOK : SUZILA AHMAD

WHATSAPP : TEKAN SINI

PROMOSI & CONTACT NUMBER!
NOTA : Produk ni bukan produk aku tau!Kebetulan nama sama!Haha!

You Might Also Like

13 komen

  1. Hahahaha.. Igt sis gee yang produce produk ni sampailaa baca bawah sekali 😂😂😂

    ReplyDelete
  2. hahahaha ingat sis gee yang jual bila baca last sekali adoiii orang lain

    ReplyDelete
  3. haha sama. ingat produk gee jgak 😁

    ReplyDelete
  4. penjagaan wajah sgtlah penting kpd semua wanita!

    ReplyDelete
    Replies
    1. sokong abam kie!untuk keselesaan diri sendiri jugak sebenarnya..

      Delete
  5. Wow... bgsnya cream M-gee ni... sesuai tul Gee jual ni,, nama produk dah sama tu... hehe

    ReplyDelete
  6. hahahahha.. duk ingat mula2 produk gee dah.. menarik la cream ni.. nanti cuba try la...

    ReplyDelete